Alla inlägg under mars 2008

Av marie lindgren - 31 mars 2008 23:32

hatar att ha "sockerdricka" i fötter, och jaghar det för jämnan! kittlar så hemskt och jag får fruktansvärtmycket kan inte stödja mig på benen på hur länge som helst. brukar hinna till hallen innan jagh dammar ihop på golvet mammi får sig alltid ett gott skratt iaf :)

målat om naglarna i lite naturlig look nu trivs bättre i de.. men ska nog kika på några i morgon på stan, läste i kicks katalogen att det var 3 för 60kr istället för 25kr st. så det ska jag kika på vill ha ett orange och kankse ett nytt rött!

ska nog hoppa i säng snart ska upp imrogon i tid, tänkte ta mig till arbetsförmedlingen och såånt shoppa kanske, eller så blir det en sväng till skolan får se får se ... vill bara att det blir morgon så jag får ta bort plastet från tatueringen och duschaa !!!!!


för ditt eget bästa hoppas jag att du ringer imorgon!

det är din sista chans, annars blir det mord att utföra för mig och camilla;)


Man lever bara en gång, sant som det är sagt!


ciiao!


Av marie lindgren - 31 mars 2008 20:07

halloj,

sitter här nyvaken och ruffsig, slumrade till en stund efter middagen, vart en jobbig dag vaknade vid 8. 00! och befann mig på Aeon vid 10.00

jag och jessica hade tid tillsammans för att tatuera oss för henne blev det hennes första och jag måste säga att den var mycket snygg! en ros nere vid troskanten. Sen var den min tur istället för att fortsätta på min på armen så vart det en helt ny på ryggen, det gjorde förjävligt ont men som sagt skönhet kommer med smärta?

skulle aldrig rekomendera eller göra om en tatuering på ryggen som det känns nu, när gadden är mot ryggraden den smärtan har jag aldrig vart med om förr. kanske var det bara jag som var extra känslig idag eller så gör det verkligen så ont..

eftersom den andra bloggen är nedlaggt för tillfället på grund av ombyggnad så passar jag på att skriva av lite skrivkramp från fingrarna här istället :)

och ni som läst min http://jagmariel.blogg.se så kan jag säga attjag hittade min dröm klänning för mina checkar på hm:) ska bara sys om lite och sen användas på nästa party !!


förresten ni som missade fest i fredags missade verkligen hittils 08 bästa fest! fy fasen vad kul det var. lite insidenter men det är det värt. ojojoj skulle inte tveka att göra om. blir förhoppningsvis en liknande om 41 dagar ;) ska nu kila vidare och titta lite hockey!


ciiao!


 


Av marie lindgren - 12 mars 2008 21:27


kom precis in genom dörren med genomvåta fötter kan det inte bara tina upp allt nu på en gång så vi slipper detta väder framöver vill bara ha sommar och sol :)


besök min andra aktiva blogg :)

och läs om allt mellan himmel och jord !


www.jagmariel.blogg.se 

jag kan ibland skriva in mina tankar om olika rätt intressanta saker,

men tyck gärna till och lämna kommentarer om era åsikter i dom sammanhangen :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards