Alla inlägg under juni 2008

Av marie lindgren - 30 juni 2008 22:41

Spanien vann igår vad var det jag sa vavava? ;)

ska bara informera om att jag klippte av mina super fina långa naglar idag :/

nu är dom korta, har börjat första dagen på behandligen så snart är dom ännu starkare och finare igen! =)

imorgon är det planerad frukost date hos mig igen klockan 09.00

men funderar på att säga att det ska vara hos malin istället, mamma är tydligen ledig så vi ska inte störa henne om hon nu mot förmodan skulle sova då inte så troligt!


sen ska jag på min efterlängtade arbets intervju.. Hoppas ni alla håller tummarna för mig nu alltså, pallar inte att gå hemma mera!

 musik och msn är min sysselsättning resten av kvällen sen blir det sängen för mig.. men nu först en rök!


ciiao!

Av marie lindgren - 30 juni 2008 17:25

leker frisör, klippte sandra och emmelie igår,

och färgade elins hår idag! nu är sandra på väg så blir det hennes med adjö med det blonda och hallåå mörkt igen!



ciiao!

Av marie lindgren - 30 juni 2008 16:27

åkte till skellefteå jag elin fredde och danne ..

vart helt klart en höjdat kväll, spenderade mesta tiden av kvällen att besöka alla öltälten, slösade inte mycket pengar, vart bjuden på massa öl och mat av kompisarna jag fick ;) haha..

kvällen slutade vell lite sämre än den började, men det är inget vi ska tala om, och det kommer inte upprepas jag är ledsen för din skull ;)


HELT KLART LYCKAT IAF =)

nästa år kommer det bli ännu bättre då ska vi vara hela helgen!

och snart är det lk och det kommer också bli toppen..


ciiao!

Av marie lindgren - 28 juni 2008 01:32

God natt människor!

Kommer precis hem ifrån Fredde, Elin och jag stannade till där efter våran tripp till Boden som inte vart lång varig kan man säga!

Ska snart hoppa i säng, eftersom det är planerat att kliva upp mycket tidigt imorgon, Elin är här och ska ha kaffe klockan 9. och ska hinna duscha och göra mig klar till 10! stressigt för att vara jag..


ciiao!

Av marie lindgren - 27 juni 2008 19:11

Dagen började med att elin kom förbi vid halv 10. prommis med vovven, och sen och väcka malin!

kom oss iväg till stan vid 11. och sen vidare och lämna pengar till alkoholen inför imorgon:)

sitter nu och väntar på att elin ska sluta arbetet och göra mig i ordning för kvällen, blir en sväng till boden =)

 ha en trevlig kväll allihopa!


ciiao!

Av marie lindgren - 26 juni 2008 23:01

hallååå bloggen och läsare!

just nu är jag på toppen humör, vi har nämligen bestämmt oss för att åka till skellefteå iaf på lördag =) kan min helg bli bättre? tror inte de.

imorgon blir det stan en sväng på dagen måste införskaffa snygg heter till helgen. sen blir det att jag och elin åker till boden på kvällen efter hon slutat vid 11, möter upp malin camilla och massa andra människor =)

kan bli lyckat det också, dock en nykter marie. men skellefteå ska jag minnsan ha en sprit flaska ;) haha onyktert ska det vara i min klackar!

hör själv hur jag låter men jag är bara på toppppppen humör!

och ska bli så jävla kul att träffa en viss tobbe igen =) för sista gången? :(

den som lever får se, man vet ju aldrig!

 ska snart ut med vovven sen försöka sova en stund inatt!


ciiao!

Av marie lindgren - 26 juni 2008 09:56

God morgon sötnosar!

jag var uppe med tuppen idag, vara ute på promenad med vovven, duscha och fått i mig kaffe.

klockan 8 ringde jag till aurorum restaurang och alldeles nyss ringde hon upp mig. Jag ska dit på tisdag 14.30 på arbets intervju håll tummarna för mig!

Jag vill verkligen ha det här jobbet och behöver det, håller på att bli tokig av att bara vara hemma. och dessutom är det ju så dåligt väder så man håller på att ruttna inomhus.


ska snart dra på mig nå kläder, och senare blir det en sväng på stan med elin och malin. ska införskaffa strumpbyxor till helgen och ett super duper dyrt nagelack som ska stärka naglarna ännu mer =)

jag har fått sånna underbara naglar nu, vill verkligen inte att dom ska pajja.


fick förresten inte bilder ifrån midsommar igår, varken jessica eller malin kiunde få in dom på datorn =/ synd men den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge! ha en bra dag allihopa!


ciiao!

Av marie lindgren - 25 juni 2008 23:11

jag vill ha en date, en riktigt date! med en 40+ skorta kavaj och hela kittet!

och 40+ är kanske lite överdrivet och det där med skorta och kavaj cokså.

men jag vill verkligen ha en riktig date! vill vara seriös och kanske äta middag prata och bara allmänt ha trevligt! en godnatt kyss och inget mer.

skulle sitta fint, jag är less på mina struliga tider, nu vill jag bara ha någån vettig människa. Jag har verkligen lagt det gammla bakom mig nu, aldrig mera duuu!! =) jag ska ha en riktig karl, som kan få mig att fatta bra beslut och få mig komma ner på jorden, för det är så jag vill ha de! och elin har sagt att hon ska ordna en blind date ;) får se hur det slutar!


ciiao!

Ovido - Quiz & Flashcards