Alla inlägg den 8 juni 2008

Av marie lindgren - 8 juni 2008 20:42

helgen har varit både bra och dålig, skolavslutningen började bra hemma hos malin med massa folk :) blandannat jessica och karro länge sen jag träffade dom flickorna. sen drog jag camilla och sanna in till udden, tappade bort dom rätt fort där, men träffade istället emma lisette maria och elin och dom :) emma och jag drog vidare in till stan hem till henne en sväng

sen vart det "efterfest" hos johan. jag stannade över där och mådde förjävligt på fredag morgon hujja ligen.

fredagen blev fest för alla utom mig och emmelie vi var alldeles för trött så vart en tidig kväll för båda två!


men igår vart det paty, började hemma hos emma med maria emmelie och jossi, sen kom danne och patrik och hämtade oss till mjölkudden hem till pär. var faktikst helt okej kul där, tills jag flippade ur och gick verkligen över gränsen den här gången, så klart tar jag ut allting på johan och han vill nog inte ha emd mit att göra nå mera, det skulle inte jag iaf!

men vill verkligen snacka och föröska förklara mig ... ojojj har kommit till det stadiet nu att jag inte ska dricka alkohol på ett tag.

jag fatar inte vad det är som har hänt med mig ! jag har aldrig varit så här jag är verkligen inte den här personen som jag har blivit!

jag måste ha hjälp!!!


ciiao!


Ovido - Quiz & Flashcards