Alla inlägg den 25 juni 2008

Av marie lindgren - 25 juni 2008 23:11

jag vill ha en date, en riktigt date! med en 40+ skorta kavaj och hela kittet!

och 40+ är kanske lite överdrivet och det där med skorta och kavaj cokså.

men jag vill verkligen ha en riktig date! vill vara seriös och kanske äta middag prata och bara allmänt ha trevligt! en godnatt kyss och inget mer.

skulle sitta fint, jag är less på mina struliga tider, nu vill jag bara ha någån vettig människa. Jag har verkligen lagt det gammla bakom mig nu, aldrig mera duuu!! =) jag ska ha en riktig karl, som kan få mig att fatta bra beslut och få mig komma ner på jorden, för det är så jag vill ha de! och elin har sagt att hon ska ordna en blind date ;) får se hur det slutar!


ciiao!

Av marie lindgren - 25 juni 2008 22:40

sitter här och låtsas att jag är depp så jag kan få smaka en liten bit av min chockladkaka! men egentligen är jag på super bra humör.

mår lite små illa, och har haft en känsla av att kräkas i några dagar nu, men det börjar bli bättre som tur är.

Fått min mobil nu så nu är jag i full kontakt med omvärlden igen känns underbart=) fick mig en glad överraskning också ett röstmeddelande som kan förrändra hela min sommar!

nämligen ett jobb som jag sökt tidigare på aurorum resturang..

provade ringa upp men tyvärr hade hon hunnit åka hem, så ska upp i tid vid 8 imorgon och ringa igen =) hoppas hoppas hoppas...


behöver pengarna, så det blir en resa till hösten! =)

varit in till city en sväng idag, träffade jessica och lämnade saker,

och sen malin och hennes syster. ska snart ut på en sista prommis med jykken sen blir det sova time för marie! sitter nu och väntar på jessica som ska skicka bilder från midsommar toppen!!!!


ciiao!

Ovido - Quiz & Flashcards