Direktlänk till inlägg 28 december 2008

Tidsfördriv.

Av marie lindgren - 28 december 2008 12:36

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
två.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Gillar att både ta dom när man kommer ihåg. och ibland är jag en riktig linslus.
Vilken var den senaste filmen du såg?
College road trip
Har några av dina vänner barn?

Nej, inte det :(
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Kläder.
Har någon någonsin kallat dig lat?
jo det har hänt.
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Inget av det, dricker inte mjölk
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Åker inte karusseller måt illa.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Absolut. Det snackas så mycket att man mår illa.
Tittade du på tecknat när du var liten?
Japp det gör jag fortfarande.
Hur många syskon har du?
En liten bror på 6år
Äger du några band t-shirts?
Haha nejnej.
När flög du senast?
Många år sedan.
Läser du för skojs skull?
Nja, svaller tidningar då och då.
Pratar du några andra språk?
Engelska med mina egna böjningar ;)
Har du en stationär dator eller en laptop?
stationär just nu tyvärr.
Vilka gör du, önskningar eller planer?
Både och tror jag.

vilka länder har du varit i?
Finland, Norge, Amerika.
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Jag har redan två tatueringar och en piercing i tungan.

En till tatuering skulle inte sitta fel.
Vad har du med dig in på bion?
Sällskap och popcorn.
Vem var din favorit lärare?
Annika Yvonne och Lasse helt klart.
Vem pratade du senast med i telefon
Malin.
Har du nånsin varit kär?
Jodå.
Vilken är din favoritfärg?
Har ingen speciell nu mera.
Hur många kuddar sover du med?
Två stycken.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Nej det gör jag inte.
När grät du senast?
Igår kväll, av både sorg och glädje.
När fick du senast en puss?
I fredags :)
Vad kan vara det mest avtändande hos en kille?
Fel ord vid fel tillfälle.
Finns det någon som vet allt om dig?
Nej.
Hur många par skor har du?
Jag vet inte, Men alldeles för mååånga.
Vem fick du senast sms ifrån
Elin Lu
Har du en blogg?
Ja, annars hade jag inte suttit och gjort den här listan
Vad har/är du just nu?
Rätt så nyvaken, och lite stressad över att jag måste städa.
Vart är du just nu?
hemma hos oss i vardagsrummet. :)



ciiao!


 
 
Malin

Malin

29 december 2008 21:11

du glömde ju begnt på bästa lärarna :P

http://nolida.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Marie

29 december 2008 23:39

Jamen guud hur kunde jag glömma Bengan :)
Förlååååt!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marie lindgren - 11 januari 2009 01:37

Jag lämnar den här bloggen nu, med minnena kvar om allt som har skrivits och alla tankar och känslor. Dom stannar dock kvar här. och början på ett nytt liv skapas häääär :)  http://jagmariel.blogg.se ...

Av marie lindgren - 8 januari 2009 17:02

http://jagmariel.blogg.se    http://jagmariel.blogg.se   http://jagmariel.blogg.se   http://jagmariel.blogg.se   Har som sagt bytt tillbaks till min gammla blogg igen :)   ciiao!   ...

Av marie lindgren - 7 januari 2009 22:46

Hej bestämmt mig för att byta tillbaks till blogg.se nu=)så besök mig där istället... och bloggloving också,     ses däääääääär ... http://jagmariel.blogg.se   ciiao! ...

Av marie lindgren - 6 januari 2009 21:58

Har suttit en stund, och fifflat med blogg.se gör om min gammla, och så men jag blir inte riktgit nöjd och jag vet inte hur jag ska ha det så får fortsätta ett tag till, sen får jag se kanske byter tillbaks till den då när jag är nöjd :)   är så myc...

Av marie lindgren - 6 januari 2009 19:46

Gjort mycket nytta idag, vaknade kvart i 1 och kom på att jag hade tvättstuga klockan 12. Så drog på mig det första som låg framme och sprang ner till med tvätten. I alla hast och stress lyckades jag så klart tappa ut nästan allt sköljmedel i tvätt...

Ovido - Quiz & Flashcards