Alla inlägg den 11 december 2008

Av marie lindgren - 11 december 2008 20:04

Vart träning imorse en timme och lite mer ingefär,

Sen mötte jag upp Sandra och Elin för lunch och vart även en runda på stan. hittade ingen klänning som jag verkligen vill ha denna gång heller. så nu ger jag upp mitt perfekta klänning sökande, och kom på en annan briljant idé ska dock inte avslöjja den nu ;)


Haft besök ikväll så vart fika och surr :) funderar på att hoppa in i duschen sen mysa med te och tv tills det är dags för sängen :)


Var förresten och gjorde bort halkbanan igår också :) inte var det ju så jävla kul som alla säger. Fick köra med en tjej från boden mycket trevlig tjej, Vi hade då dock rätt kul i bilen måste jag säga Haha.. :)


ciiao!


Av marie lindgren - 11 december 2008 09:15

Hej jag har varit väldigt frånvarande i några dagar.

Men visst har det hänt saker alltid :) Får skriva mera sen, får nu ska jag iväg och träna i någon timme :) Vi hööörs sen!


ciiao!


Ovido - Quiz & Flashcards