Alla inlägg den 1 december 2008

Av marie lindgren - 1 december 2008 22:08

Jag är faktikst väldigt arg!
Jag har egentligen ingen riktigt bra anledning, men jag känner mig bitter ikväll... Och då börjar man alltid tänka på saker som gör en ännu argare och bittrare..

Saker som man egentligen har lagt bakom sig, Kommer upp i tankarna igen och man kan inte låta bli att reta upp sig ännu en gång!


Men jag ska sova nu, och imorgon kommer jag vara glad igen :)



ciiao!


Av marie lindgren - 1 december 2008 20:31

Happ min farfar var inte hemma idag, så vi ska fixa kortet imorgon istället,

Passar bra blir min vanliga lunch  med sandra kanske, kan jag åka in efter det och träna :)
Just kommit in ifrån promenad med Malin, snacka otränad och dålig kondis den bruden har nu mera. Måste bli ändrig på det...

Ska snart lägga mig och försöka mig på en tidig kväll ! sov gott


ciiao!


Av marie lindgren - 1 december 2008 11:46

sitter och väntar att klockan ska gå fortare,ska in till stan och fixa kortet, blir ingen träning idag men imorgon börjar det om :)

Ska upp med tuppen och träna på morgonen! Får se vad som händer efter det är klart men .. Ha det bra idag.


ciiao!


Ovido - Quiz & Flashcards