Alla inlägg den 5 december 2008

Av marie lindgren - 5 december 2008 23:09

Alice och Kevin gick vidare till finalen, Mycket bra enligt mig eftersom jag inte är ett så stort fans utav Robin Bengtsson!
Nu blir det snart sängen för mig, har sjukt ont i skallen och trött och grinig känne rjag mig. Ska upp i tid imorgon och möta Jessica i stan vid 11.

Så ha det bra så länge gott folk!


ciiao!


Av marie lindgren - 5 december 2008 18:07

Halllååå,, nyss fått i mig mat för första gången idag kyckling och sallad :)
Vet inte men jag har helt tappat matlusten, är varken hungrig eller sugen på nått nu, äter knappt en gång per dag och ändå känns inte hungern i magen.. Nåja blir väl bättre snart med det :)


Malin har varit på besök idag, kaffe och surr.

Och kvällen är planerad att bli hur lugn som helst, bara vara hemma eller kila över till sandra när hon kommer hem får se. Vi höörs ha en trevlig fredag allihopa!


ciiao!



Ovido - Quiz & Flashcards