Direktlänk till inlägg 27 december 2008

50 svar ifrån mig...

Av marie lindgren - 27 december 2008 23:25

10 FRÅGOR OM SEX & KÄRLEK

Är du singel? - Jaa :)
Haft något seriöst förhållande förut? - Det vill jag inte kalla det.
Haft sex? - Jo
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Nej inte nu längre.
Kärlek eller sex? - Kärlek.
Har du varit riktigt kär i någon? - Ja. 
Finns det någon för dig just nu? -  Absolut :D
Hur många gånger har du haft sex? - Jag har inte hållt koll på det.

10 FRÅGOR OM DIG SJÄLV

Fullständiga namn? - Marie Britt Lindgren
När fyller du år? - 5 september
Några utsmyckningar på din kropp? Två tatueringar. piercing i öron och tunga.
Vad har du på dig just nu? - kofta, och sov shorts ;)
Vilken årstid är bäst? - Sommaren.
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Ingen backsmälla, Solsken och nybryggt kaffe.
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Att jag har självförtroende.
Vad är du bra på? - Lyssna
Vem älskar du mest på denna jorden? - Mina sanna vänner :)
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Både och det beror på.

10 FRÅGOR OM DINA VÄNNER

Vem är din allra bästa vän? - Malin, Sandra & Emmelie.
Vem vet allt om dig? - Ingen.
Vem är den roligaste av dina vänner? - Malin och jag tillsammans. Något som ingen kommer få uppleva ;)
Vem är snyggast av dina vänner? - Alla är snygga :)
Den du helst har filmkväll med? -  tjejerna men våra filmkvällar brukar sluta i annat. :)
Vem av dina vänner är mest "evil" ? - hmm egentligen Jag. Men säger Emmelie då!
Vem röker av dina vänner? - Dom flesta.
Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? - självförtroendet, glatt humör och mig själv så klart.

10 FRÅGOR OM DIN FAMILJ

Vem står dig närmast? - Mamma.
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Nja sådär.
Vem är farligast i din familj? - Jag.
Vem ser roligast ut i din familj? -
Vem är coolast? - mami
Har ni några djur? - Nej inte nu längre.
Vem har du mest gemensamt med? - Mamma igeeeen!
Vem står för underhållningen? - Jag, och mamma tillsammans, i vårt egna programm en annan del av gammelstad;)
Vem sover du oftast med? - I familjen? ingen.
Roligaste kvällen med familjemedlem? - för måånga för att välja!

10 FRÅGOR OM IDAG

Vad har du gjort? - Träffade mammas date:D vart på stan, ätit janssons hos Malin. Smsat med Sandra som är i spanien :)
Har du varit glad idag? - Japp både glad och irriterad.
Har du varit ledsen idag? - Nej.
Har du gjort något bra idag? - Ja.
Har du slagit någon idag? - Nej.
Vad ska du göra nu? - Kanske se på en film och sova :)
Har du gjort något dåligt idag? - Nej det tror jag inte.
Vad har du ätit idag? - Janssons och mandariner:D
Har du duschat idag? - Japp..ciiao!

 
 
Malin

Malin

29 december 2008 21:12

Jobbigt med jullov, längtar inte du också tillbaka till "skolan" ;) jag har övat jätte mkt på låten vi fick ;D

http://nolida.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marie lindgren - 11 januari 2009 01:37

Jag lämnar den här bloggen nu, med minnena kvar om allt som har skrivits och alla tankar och känslor. Dom stannar dock kvar här. och början på ett nytt liv skapas häääär :)  http://jagmariel.blogg.se ...

Av marie lindgren - 8 januari 2009 17:02

http://jagmariel.blogg.se    http://jagmariel.blogg.se   http://jagmariel.blogg.se   http://jagmariel.blogg.se   Har som sagt bytt tillbaks till min gammla blogg igen :)   ciiao!   ...

Av marie lindgren - 7 januari 2009 22:46

Hej bestämmt mig för att byta tillbaks till blogg.se nu=)så besök mig där istället... och bloggloving också,     ses däääääääär ... http://jagmariel.blogg.se   ciiao! ...

Av marie lindgren - 6 januari 2009 21:58

Har suttit en stund, och fifflat med blogg.se gör om min gammla, och så men jag blir inte riktgit nöjd och jag vet inte hur jag ska ha det så får fortsätta ett tag till, sen får jag se kanske byter tillbaks till den då när jag är nöjd :)   är så myc...

Av marie lindgren - 6 januari 2009 19:46

Gjort mycket nytta idag, vaknade kvart i 1 och kom på att jag hade tvättstuga klockan 12. Så drog på mig det första som låg framme och sprang ner till med tvätten. I alla hast och stress lyckades jag så klart tappa ut nästan allt sköljmedel i tvätt...

Ovido - Quiz & Flashcards