Alla inlägg den 4 december 2008

Av marie lindgren - 4 december 2008 20:19

sitter med hårinpackning i skallen, tända ljus och jul musik :)
mysig stämmning är det. Just sett Julkalendern också, Måste hålla med om att dom bli bara sämre och sämre för varje år som går tyvärr :(
Men det är ju som tradition att kika. Iaf en sysselsättning när man inte har annat för sig :)


ciiao!


Av marie lindgren - 4 december 2008 18:19

Vart att sova borta inatt :)
Vaknade aldeles för sent, och missade morgon träningen, Så tänkte ta en ledig dag ifrån det. Efter någon timme, fick jag för tråkigt eftersom jag inte fick igång tv:/ och ingen att få hjälp utav, Så begav mig in till stan iaf, för ca 50 minuters träning.

Det var kanske ett dåligt val för nu är jag minst sagt invalig och kan knappt röra på mig... Nacken har låst sig och jag är sten hård om axlarna.

Imorgon blir det iaf ledigt ifrån träningen.Ska in till stan och kolla efter en present till malin vad nu det ska bli :)


Fick med mig hem idag ett par jeans leggins och ny hårinpacking.

jag är en jäkel på att slösa pengar :)


ciiao!


Ovido - Quiz & Flashcards