Alla inlägg den 22 december 2008

Av marie lindgren - 22 december 2008 22:46

Hallå,, vart stan en sväng idag med Elin ochs andra fördriva tiden lite i all jul stress!
Smockat med folk överallt. Men skönt som fasen är jag klar med allt som ska fixas med klappar och sånt :)
Fick med mig hem iaf en ny tränings outfit alltid roligt blir mer peppad att träna också när man har nya snygga träning kläder. hehe

 Fick även med lite smink och smått och gott :)


Vart förbi sandra ikväll. Men begav mig rätt fort till Malin för att hämta allt mitt smink sen i fredags. Tjorven kom förbi han skulle också hämta lite kvar fglömda saker :) så vart fika med surr :)

Imorgon far jag iväg, låter som att jag ska åka så långt bort, kommer sakna alla!! Men egentligen ska jag bara ta en buss ca 10-15 minuter in till stan ;)

i be back på fredag :)


ciiao!



Ovido - Quiz & Flashcards