Alla inlägg den 15 december 2008

Av marie lindgren - 15 december 2008 21:51

Kommer just hem ifrån Malin varit där med Emmelie också och pluggat i närmare två timmar :) gick hur bra som helst faktiskt jag var aktivast av oss alla =)=)=)=) stor guld stjärna till mig. och en massa har fastnat i huvudet på mig också suuuper nöjd. Fått i mig massa kaffe också får att kompetera mina få timmars sömn inatt. Så blir förmodligen en till natt utan så mycket sömnt. Isåfall blir det en natts pluggande istället!


Men nu ska jag ta tag i min pincett och fixa ögonbrynen.

Jag håller på att spara dom eller jag bestämmde mig för att sluta plocka dom överhuvetaget av någon annledning men det går inte längre så nu blir det ny form :D


Imorgon ser schemat ut ungefär så här:

  • Träning
  • lämna in papper till färsäkringskassan
  • Möte om arbete utomlands på arbetsförmedlingen
  • kanske endel inköpt till jul om jag orkar :)


ciiao!



Av marie lindgren - 15 december 2008 18:29

Jag blir galen, jag har otroliga sömnproblem.

Är skit trött hela tiden, men när jag lägger mig ner och ska sova om kvällarna så går det bara inte tillbringar timmar åt att bara försöka sova.

Brukar ju vara så när man har mycket tankar att man inte kan somna utav det, men det lustiga är att jag tänker inte ens, hittar in i mitt djup av mörkermen vill ändå inte till att somna!

Börjar bli riktigt irriterad över det här nu, inatt eller ja morse kanske man ska säga slumrade jag till där vid 5  halv 6 tiden.


Vart därför ingen träning idag heller, klev upp vid 10.

Och sen vart och handlat med mamma mycket mer än så har det inte blivit eftersm jag är helt slut i kroppen.. Funderar på att dra mig mot sandra och plugga. dom skulle plugga ikväll så kanske passar på att ha lite studievänner;)


ciiao!


Ovido - Quiz & Flashcards