Alla inlägg under april 2008

Av marie lindgren - 30 april 2008 10:11

hunnit med morgon promenaden och duscha, ska snart klä på mig och ta mig iväg mot apoteket och gå in på jobbet och prata lite.

sen får jag se vad som händer är fint väder ute så kommer nog sitta i solen en stund till! och ikväll blir det middag, däremot vet jag inte om det blir nå fest? vi får see:)

ha en bra dag allihopa!


ciiao!


Av marie lindgren - 29 april 2008 23:19

har fått höra att jag klagar mycket här i bloggen? kan det verkligen stämma.. ;)

så från och med nu ska jag endast skriva posetiva saker får vi se hur det kommer se ut!

planer för morgondagen ..

upp senast 8 och träna!

troligen stan en sväng och shoppa!

sen blir det middag med malin basse & camilla.

får se hur kvällen sen slutar!

nu ska jag se oth och sooova! god natt allihopa!


ciiao!



Av marie lindgren - 29 april 2008 21:38

vart en hel dag på stan ungefär, var förbi till skolan också en sväng, följde med malin och strosa lite, sen åkte vi till jobbet och hämtade hem maaat.

sett oth nu i någon timme, det är beroendeframkallande om man ser ett avsnitt vill man bara fortsätta och fortsätta har snart sett två skivor, ska se klart det ikväll! ha en trevlig kväll allihopa!


ciiao!


Av marie lindgren - 29 april 2008 10:38

just ätit med mami som har sovit här inatt :) även om hon kom hem efter jag hade lagt mig är det skönt med sällskap.

sitter med en kopp kaffe och funderar över vad jag ska ha på mig blir nog vit skorta och svarta jeans kanske.

ska in till stan en sväng hade tänkt mig vara där vid 12 tiden, ska hämta mina saker och umgås med min vän senare :) ha en bra dag allihopa!


ciiao!


Av marie lindgren - 28 april 2008 22:25

det kommer en tid i livet, då man måste gå sin egen väg, måste göra det som känns bäst för en själv!

man kan inte alltid tänka på andra före en själv och ibland måste man ta avstånd från vissa saker för att göra livet lite lättare! en del saker kan man leva utan andra inte.


Det är konstigt men jag mår hur bra som helst just nu, jag vet inte om det kan bero på alla tårar eller på glädjen av att allt kommer bli bra! :)


ciiao!


Av marie lindgren - 28 april 2008 21:16

kommit hem för ett tag sedan, fastnade vid msn ochmed musik!
Har suttit hemma hos sandra mest hela dagen malin kom förbi efter skolan. sen for vi till max och skulle äta med elin när hon slutade, så vart inte fallet riktigt jag och sandra sprang runt inne på coop medans dom andra käkade. nu funderar jag på att kokate och ligga framför tv ett tag! ha en trevlig kväll!


ciiao!


Av marie lindgren - 28 april 2008 12:59

just städat klart, dammsugit och torkat hela lägenheten, puhhh!

fick just tillbaks mitt samtal från min läkare, som rekomenderade att äta en karta p-piller ovanpå min p-stav. så hon skulle skicka hem ett recept så ska vi se om det hjälper mot mina problem hoppas!

jag är rätt förbannad över att jag inte fått in nå pengar så blir nog ingen stan för mig idag.


ciiao!



Av marie lindgren - 28 april 2008 10:10

har laggt ner mitt traderande faktikst,

men var in en lite sväng nu och la bud på lite olika saker, blandannat en "vääldigt kort klänning"

blir snyggt till midsommar kanske, jag vet vad alla mina vänner komma tycka om den ideen ;) men ni känner mig! bältet ska dock tas bort!



ciiao!


Ovido - Quiz & Flashcards