Alla inlägg den 16 april 2008

Av marie lindgren - 16 april 2008 23:19


Jag deltar i en tävling som pågår hos Maria på bloggen Fashion, Fame and Everything in Between. Där kan man vinna detta trendiga armband av svart agat från Elara Smycken. Det är superlätt att delta, läs mer om tävlingen här.

ciiao!

Av marie lindgren - 16 april 2008 23:11

just sett dubbel avsnitt utav sex and the city, kommer vara bänkad framför tv varje onsdag mellan 22.00 och 23.00 framöver! och som många andra tjejer läängtar jag tills filmen kommer, ska inte ha förhöga förhoppningar men jag vill verkligen att den ska vara lika bra som serien!

nä nu ska jag borsta gaddarna och hoppa i säng till skolan imorgon ojojo det var lääänge sedan! sov gott allihopa!

 

ciiao!


Av marie lindgren - 16 april 2008 21:51

nykommit hem ifrån Malin, vart att hjälpa henne med pluggande ikväll, fick lära mig en hel del själv också, konstigt nog fastnar alltid hennes läxor bättre i min skalle än hennes!

ska sätta på vattenkokaren och dricka te och tvätta av mig sminket.

känner mig inte social och väldigt smutsig måste jag säga av  vissa anledningar, ska kollas upp imrogon! är både arg och ledsen..

 ha en trevlig kväll och god natt!


ciiao!

Av marie lindgren - 16 april 2008 18:15

låten sätter sig på hjärnan och den spelas på lugna favoriter hela tiden!

vart en vända på stan idag med Emmelie, införskaffade ett linne idag till mig själv ett lila faktikst kommer bli skit snyggt till svarta jeans! lite party stuk med sidenband bak! handlade lite till mami också ett linne och en hårprudukt man ska vara snäll ibland :)

har just käkat och är lite små sugen på att dricka öl till hockeyn ikväll emmelie var också rätt på ideen, men jag vet inte?

hade faktikst tänkt mig till skolan en sväng imorgon kopiera betyg och sånt käka lunch med klassen saknar er allihopa så! ha en trevlig kväll allihopa!


ciiao!


Ovido - Quiz & Flashcards