Alla inlägg den 19 april 2008

Av marie lindgren - 19 april 2008 16:57

visst skönheten strålar ut bättre om man mår bra på insidan, man ska inte vara så negativ mot sig själv, allt bygger på självförtroendet.

men att bättra på skönheten med lite metoder skadar inte det heller.

vart super bra väder hela dagen, och jag och malin har suttit på uppfarten till hennes hus i några timmar, vart och skönt, man fick vell inte allt för mycket färg, men timmar i solen ger mer än timmar framför tvn.

friskluft skadar inte helller. sen har vi vart en sväng hem till mig bakat en dröm tårta, det var inte så svårt som vi trodde nog för att receptet inte följdes allt för noga, den vart misslyckad till utseedet men inte oätbar!

nu är jag tillbaks hemma hos malin och ska käka middag med familjen,

ska kila vidare ha en trevlig kväll allihopa!


ciiao!

Av marie lindgren - 19 april 2008 10:48

känns som en söndag morgon, men som sagt det är lördag strålande väder och jag mår bra! vaken duschad och hunnit ner till malin innan 11 det är inte likt mig. Men den där mobilen, först ringer Malin vid halv 9 och vill att jag ska kliva upp men tjena det är lte väl att ta i. sen ringer en annan sötis och väcker mig vid 10 då passar jag på att hoppa in i duschen.

nä nu ska jag försöka få upp malin ur sängen och fixa nå mat! får se vad som händer senare! ha en trevlig dag allihopa!


ciiao!

Av marie lindgren - 19 april 2008 00:08

funderar redan på att hoppa i säng, om det är fint väder imorgon ska jag nog at mig en sväng in till stan inte för att jag knappt har råd med kaffe, men pengarna är på väg en vecka till sen blir det att leva kung iaf en dag;)

nu ska jag soova, sov gott allihopa eller ha så kul till alla party sessor:)


ciiao!


Ovido - Quiz & Flashcards