Alla inlägg den 18 april 2008

Av marie lindgren - 18 april 2008 19:59

hur kommer det sig att mobilen är så viktig, det är en liv utan den faller världen samman, ungefär det synen har dom flesta runt mobiltelefonen.

som nu jag var ute på balkongen en sväng lämnade mobilen inne, och hur mycket hinner man inte missa på bara en så kort stund, folk börjar undra om man ens lever överhuvetaget, vad man gör och om man bara skiter i att svara! ojojoj skärp dig marie ett missat samtal kan göra någon veldigt agressiv ;) brukar annars bära med mig den överallt det är verkligen ens livsstil!! vart är världen påväg?


ciiao!



Av marie lindgren - 18 april 2008 17:29

jag tror på horoskopen ibland, ibland kan det vara rätt logiska saker som skrivs, och just idag stämmde mitt ganska bra! jag är jungfru tecknet,

och det löd så här ungefär: på förmiddagen får du panik över nått viktigt som du glömt bort! och det stämmer verkligen hade inte direkt glömt men glömt att säga det till en viss person, men nu är det gjort :) känner mig som en hemsk vän! arbete idag från 10 till 17, kastat i mig lite mat nu, och ska iväg ner till sandra tydligen malins påhitt får se vad som händer.

ha en trevlig kväll allihopa!


ciiao!


Ovido - Quiz & Flashcards