Alla inlägg den 22 april 2008

Av marie lindgren - 22 april 2008 22:59

just sett klart en film som gick på 3:an drömbilden hette den, en typisk smörfilm med mycket problem och kärlek. och självklart slutar den lyckligt med att flickan får pojken, eftersom så slutar det alltid i filmer!

nu hade jag tänkt hoppa i säng, kanske en prommenad eller en sväng på solarium imorgon bitti innan jag ska och strosa på stan. sov gott allihopa!


pain det gör så ont inombords!

ciiao!


Av marie lindgren - 22 april 2008 21:08

Du är
Kattkvinnan
  72%
Spindelmannen
  72%
Hulken
  70%
Batman
  69%
Fantomen
  65%
Wolverine
  58%
Robin
  51%
Hellboy
  47%
Stålmannen
  46%

Du hade en tuff uppväxt
och är bra på att stjäla.
Samtidigt står du upp för utsatta
människor i din omgivning.



http://www.testportalen.se/">
Klicka för att göra detta superhjälte test


\n

Av marie lindgren - 22 april 2008 19:25

underbar dag , suttit utanför kulturens hus i solen med malin camilla och sandra och elin en stund :) hur härligt som helst. imorgon blir det också att sitta där och titta på folk och få lite färg!

laggt undan klänningen det är en svart spetts från gina tricot, men fick tyvärr bara lägga undan den tills imorgon, ska måste in och lägga undan den en dag till eftersom att pengarna kommer först på fredag! grrrr

ätit en super nyttig och god middag idag bestående utav, sallad med gurka tomat champinjoner vita bönor och röd lök. till det vegitariskt! mums.

nu ska jag fortsätta kika lite här sen blir det en dusch och kanske en promenad! funderar på att göra den här sommaren till en repris utav 07.

den tiden som var bra!



ciiao!


Av marie lindgren - 22 april 2008 12:27

jag är på väg in till stan i det fina vädret, sommar!

ska få min mobil lägga undan en klänning sen får jag se vad som händer. nu ska jag ha en härlig dag i sooolen mina vänner, hoppas ni också får det!


 varför göra det värre än det är?


ciiao!

Ovido - Quiz & Flashcards