Alla inlägg den 27 april 2008

Av marie lindgren - 27 april 2008 23:07

sett ett avsnitt andra avenyn, och sen sanningen ögonblick det är faktikst ett rätt kul pogram.

Malin protesterade rätt kraftigt på att jag skulle söka dit ;) mami och malin som gäster ojooj vad dom skulle få skämmas ! :)

nu ska jag kika mer andra avenyn och sen sussa !!

god natt allihopa


ciiao!



Av marie lindgren - 27 april 2008 23:04

ingenting är längre som det var, ingenting är som det ska, du är längtan jag har kvar.

ingenting är lust och lek ingen vet hur det ska bli.

du kan visa mig din längtan som jag ska visa den för dig kommer du och delar den med mig?


om du vill och du bara säger till,

om du kan vet jag att vi kommer hitta fram .


jag kommer alltid finnas här!


ciiao!



Av marie lindgren - 27 april 2008 18:18

nu är jag hemma, Malin har vart här och ätit men nu är jag ensammen igen!

sitter och lyssnar på nya albumet jag just fått hem Duffy rockferry vet inte kankse inte direkt bra men lite Marie stuk över det! förresten såg ni körslaget igår?

hur bra var det inte och vilka låtar som var med  Boppers och Johonny cash låtar :D:D nööjd!

ikväll blir det tv tittande 3 nya avsnitt av andra avenyn och kanske nån söndags film? ska kolla upp det nu. ha en bra kväll allihopa!



ciiao!



Av marie lindgren - 27 april 2008 12:32

sitter hemma hos malin nu hon dammsuger så jag får minsan hålla mig undan. vart en promenad med Malin Elin och Lotta imorse. en liten runda med avslutning med joggning. imorgon ska vi springa runt ön jag och Malin om hon nu tar sig iväg i tid!

hade tänkt hoppa in i duschen och senare ska vi hem till mig och äta middag som mamma gjort färdig till oss igår ;) snäll mami..

ikväll blir det nog inte så mycket gjort elin skulle nog komma förbi en sväng sen igen blir vell prat eller tv tittande! ha en fortsatt trevlig dag!


ciiao!


Av marie lindgren - 27 april 2008 00:15

kommer precis hem från malin,

sett film hela kvällen med henne och elin, the mexican med brad pitt och julia roberts.

helt okje men den tog ju aldrig slut. nu är jag trött och hade tänkt hoppa i säng på en gång men så fastande jag här en stund! morgon promenad står på schemat klockan halv 10 ungefär.


det gör så fruktansvärt ont!


ciiao!


Ovido - Quiz & Flashcards