Alla inlägg under maj 2008

Av marie lindgren - 31 maj 2008 11:09

God Morgon! Blev fest igår. Började lite smått hemma hos Sandra, sen vidare till porsön. Det var lite stelt och trist till en början men det lossnade och kvällen blev rätt lyckad ändå :)

blev hämtade vid 1 tiden nångon och hamnade hemma hos Jocke, stannad einte länge där och skaffade skjuts hem vid 2.

sov hemma hos Malin är fortfarande kvar, hon ligger och sover och jag har släppt ut katten har ingen att prata med ;).. ska snart ta och väcka henne.

ha en trevlig dag allihopa!


ciiao!

Av marie lindgren - 30 maj 2008 16:23

träningen gick bra, tränade ovanligt länge faktikst!

men vart dessvärre mindre stepps för min del men jag pallar inte det där jävla maskinen.. nu har jag hunnit duscha och äta, ska snart dra på mig party outfitten för kvällen snöra på lite smink och fixa håret.

sen blir det ner till sandra sitta ute och invnta kvällen .. blir en massa goda öl för mig ikväll :) men nu började molnen komma fram men förhoppnings vis kommer dom försvinna så solen kikar fram igen!!! ha en trevlig kväll allihopa!


ciiao!

Av marie lindgren - 30 maj 2008 13:05

nu ska jga springa till bussen, ska iväg och träna!

och ikväll blir det partyyyy :D och emma kommer!

humöret är på topp.. vi höörs sen


ciiao!

Av marie lindgren - 30 maj 2008 00:09

TA FRAM DIN MOBIL !

Namn 1 - Anders
Hur länge har ni känt varandra? - typ 13 år.
Har du kysst honom/henne? - Nej
Kan du berätta hemligheter för personen? - hehe neej..

Namn 5  - Ante
Är ni släkt? - Nej
Hur är han/hon till sättet? - Trevlig
Känner du honom/henne bra? - Nej

Namn 10 - Coop/jobb
Har du sänt personen ett sms? - nej

Är det en tjej? - på sätt och vis.
Går personen i samma skola? - Nej

Namn 13  - 
Elin B :)
kramat personen? - tror inte de,
Kysst personen? - Nej
Hur gammal? - snart 18 :D
Bor? - Luleå
Hatar du personen? - Nej

Namn 15 - Emma J
Har du besökt personen? - Ja
Är han/hon trevlig? - jodå
Vad börjar hans/hennes namn med? - E

Namn 18 - Erika H
Har du kramat henne/honom? - Ja
Har du sett personen full? - Nej
Är personen äldre än du? - Nej

Namn 20 - Ove (farfar)
Är han /hon vacker? - Ja
Minne av personen? - Många, underbara och bra!!!! farfars flicka
Har du hennes/hans msn? - han har ingen tyvärr..

Namn 22 - Fia
Står han/hon nära dig?- Nej
Har du kramat personen? - nej
Har du varit förtjust i honom/henne? - hehe .. ne

Namn 25 - E.K
Beskriv med ett ord? - Snäll
Bor personen i huvudsstadsregionen? - Nej
Har du sett honom/henne i en dröm? - Tror inte de

Namn 28 - Jennifere
Första tanke : Stadsöskola,
När träffade du senast personen? - Hm, ett tag sen

Varifrån har du fått hans/hennes nummer? - henne själv tror jag ;)

Namn 32 - Johan
Har du sett personen naken? - ohhja

Ge ett smeknamn: - fasen kommer inte på nått nu
Flicka eller pojke? - Gubbe! ;)








ciiao!

Av marie lindgren - 29 maj 2008 22:27

God kväll allihopa! vart en späkkad dag känns det som, började med några timmar ute i solen, sen en dusch och in till stan var förbi skolan och lämnade sista papprena, nu är det över!

sen satt jag med emmelie och sandra och väntade på elin inne i örnen. Jag och elin fortsatte sen in till stan vart inte mycket kollande men en stund i solen.

hämtade upp victor när han slutat arbetet och vidare mot stan igen :)

Elin och jag hade tänkt träna men nejnej så vart i fallet idag heller ;) men imorgon då fan...

vart en sväng till piteå med elin fredde och crille nu på kvällen, och är nu hemmkommen känns skönt !

så planer för morgon dagen är ungefär så här,

sola,

träna

partyyyyy =)


ha det bra sötnosar!


ciiao!

Av marie lindgren - 29 maj 2008 10:30

yes det är sol idag med :) värmen gör oss lyckliga!

kan knappt bärga mig till nästa vecka då jag ska ha väääldigt lte kläder varje dag, för då kommer sommaren. suttit i solen några timmar nu men det är så fruktansvärt varmt så jag tar en paus framför skilda världar. nu har jag fått lite brun mage också det blir bara bättre och bättre. ska snart och träna ska höra med elin vilken tid hon slutar idag :)

ha en underbar dag sötisar!


ciiao!

Av marie lindgren - 28 maj 2008 23:58

vaken ännu, men ögonen håller på att svika nu känner jag!

ska snart begemig till sängen, men innan det ska jag nog koka mig en kopp te och sätta mig på balkongen och njuta :)

underbart balkongen och förrådet är mina favorit ställen här hemma kanske låter konstigt med förrådet men jag älskar röran av saker och man hittar alltid nått kul som man glömt bort att man har! och den där kvävda lukten av instägnt den är bara underbar inne i förråd. jag vet jag är knäpp ;)

sov gott nu sötnosar!


ciiao!

Av marie lindgren - 28 maj 2008 23:58

vaken ännu, men ögonen håller på att svika nu känner jag!

ska snart begemig till sängen, men innan det ska jag nog koka mig en kopp te och sätta mig på balkongen och njuta :)

underbart balkongen och förrådet är mina favorit ställen här hemma kanske låter konstigt med förrådet men jag älskar röran av saker och man hittar alltid nått kul som man glömt bort att man har! och den där kvävda lukten av instägnt den är bara underbar inne i förråd. jag vet jag är knäpp ;)

sov gott nu sötnosar!


ciiao!

Ovido - Quiz & Flashcards