Alla inlägg den 14 maj 2008

Av marie lindgren - 14 maj 2008 12:44

Marie

1. hur lång är du?
- 158
2. vad vill du bli när du bli stor?
- frisör, egenföretagare
3. villken skola går du på?
- ingen nu mera,
4. har du långt hår?
- nej :(
5. vilken hårfärg har du?
- brunt
6. Skickar du minst 20 sms per dag?
- det varierar från dag till dag.
7. har du haft sex senaste månaden?
- ja
8. vad har du för färg på dina underkläder just nu?
- svart/rosa

FAMILJEN
1. bor dina föräldrar ihop?
- nej
2. vem är bäst, mamma eller pappa?
- mamma!
3. hur många syskon har du?
- en lillebror
4. vad är det senaste du sa till din mamma?
- ja
5. vilken mat lagade din pappa senast?
- äter aldrig med min pappa

6. hur många ställen har du bott på?
- 5
7. vem i din familj stör du dig mest på?
- MAMMA
8. vilken familjemedlem är snällast?
-  mamma
9. när hittade du senast på något tillsammans med ett syskon?
- aldrig? :/

KOMPISAR:
1. bästa vän/vänners namn?
- malin
2. när var du senast med nån kompis?
- idag
3. vem sov du hos senast av dina kompisar?
- sandra
4. har du kysst nån kompis?
- ja
5. har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med?
- hmm nä.
6. vem har du varit kompis med längst?
- Sandra tror jag är den jag fortfarande umgås med.
7. vem känner dig bäst?
- ingen känner mig.
8. längsta tid du varit osams med en kompis?
- malin över ett år.
9. skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om den var ful?
- självklart!
10. känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar?
- nej

KLÄDER:
1. vad har du på dig idag?
- rosa plysch och vit tröja
2. har du bytt om idag?
- ja
3. favorittröja?
- bra fråga
4. sexigaste klädesplagget på andra könet?
- ingaa
5. har du gett bort kläder nån gång?
- japp
6. har du ångrat ett klädköp nån gång?
- jadå
7. har du handlat kläder genom internet?
- många ggr
8. fulaste plagget andra könet kan ha?
- brynja! haha camilla ;)
9. vad använder du för skor?
- just nu tygskor :D

VÅGAR DU:
1. vågar du skrika åt dina föräldrar?
- ja till mamma
2. vågar du klä dig annorlunda?
- ja jag har den jag vill
3. vågar du vara dig själv?
- JA!
4. vågar du fisa inför din pojk/flickvän?
- jag gör inte det inför nån, det är en fix grej
5. vågar du pierca dej?
- gjort är gjort.
6. vågar du dig på utmaningar?
- yes, bara det gäller rätt saker ;D
7. vågar du ha sex på offentlig plats?
- ja,
8. vågar du vara omogen?
- haha, annars blir ju livet tråkigt
9. vågar du äta småkryp?
- vågar? varför skulle man ens vilja?

SKOLAN:
1. vad heter din favoritlärare?
2- BENGT helt klart :D:D
3. vad är ditt favoritämne?
- svenska
4. snyggaste läraren på skolan?
- BENGT ;)
5. har du skolkat mycket senaste året?
- vet inte om man räknar det som skolk
6. har du gjort mer än kyssas med någon när ni varit i skolan?
- nä

RANDOM:
1. vet du vem FATO är?
- borde jag veta?
2. När tuggade du ett tuggummie senast?
- igår
3. när var du på semester senast?
- beror på hur man ser semester, sommras
4. vilken färg är det på din tandborste?
- ROSA
5. är ditt hår tråkigt?
- ja
6. vad har du för påslakan just nu?
- vita med beiga :)
7. när såg någon dig naken senast?
- i söndagas
8. hur ofta duschar du?
- varje dag,
9. gillar du BUBBEL ROLLER?
- va?
10. när ska du gå och lägga dig?
- inte på länge ..


jag skulle aldrig orkat läsa ;)

ciiao!

Av marie lindgren - 14 maj 2008 11:51

Hej sötnosar. Jag sitter just nu hemma hos mig!

har hunnit med endel idag, vi klev upp runt halv 8 nånting. har varit på österns pärla nu och lämnat papprena. fick inte träffa den ansvariga eftersom hon var upptagen just då, men flickorna skulle snällt lämna papprena senare :)

nu är det bara att vänta och hålla tummarna! vill verkligen få det där jobbet för tillfället iaf.

jag vet inte vad som händer mer idag, blev ingen operation för min kollega så jag ska inte jobba förren imorgon och fredag. blir att köra ikväll och jag vill bara fylla 18 nu så jag också kan få mitt körkort det är efterlängtat!

nu ska jag forsätta håller på att ladda lite musik, ha en bra dag allihopa!


vart lite shopping igår, ett vitt linne med stora färgglada fjärilar

och en till tub klänning/kjol, allt från gina.

färgade dessutom håret igår, färst med en ny färg som hette summer look

vart totalt misstlyckat nu har det mörkblond/ljusbrunt, mycket bättre :)


PS. SNÖ i MAJ, sommaren kom nu!!


ciiao!


Ovido - Quiz & Flashcards