Alla inlägg den 26 maj 2008

Av marie lindgren - 26 maj 2008 22:04

skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa?
Förr ville jag vara med i bb eller liknande, nu är jag inte så säker! räknas sanningens ögonblick ? ;)
Vilken årstid tycker du bäst om? 
Sommar helt klart!

Brukar du sjunga i duschen?
nja
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? 
Fotboll
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Japp
Vad är viktigast för dig?
det är mycket, vänner familj.
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor?
då skulle jag resa med vänner, och shoppa !!!
Vad är det bästa med julafton? 
familjen och maten
Tänker du mycket på ditt utseende?
gör jag väl, men inte alltid
Vad får dig att slappna av?
musik ciggaretter,
Är du skyldig någon pengar?
jo, typ 700 till elin och rätt mycket till mami ;)
Är du mörkrädd?
Nej
Bär du glasögon eller kontaktlinser?
nej behövvs inte ;)
Vilken färg är snyggast?
svart funkar alltid. men också organde/rosa
Tycker du matte är svårt?
JAPP
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? 
NEJ
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling?
pengar, då kan man göra vad man vill för vinsten :)
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon?
sådär vid 12, men det varierar beroende på vad man ska göra.
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska?
mamma....
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen?
Jaaa.. då skulle jag inte behöva röka:s
Hur många gånger har du fuskat på ett prov?
ingen aning
Hur länge varade ditt längsta förhållande?
hahahaha,, ingen kommentar
Har du piercing?
yesbox, naveln och tungan
Vart skulle du helst vilja ha piercing?
har redan där jag vill ha, nog för att jag inte vill ha i naveln men men.
Bråkar du och dina syskon ofta?
nej har bara en lillebror som jag inte bor med.
Vem är den viktigaste personen i ditt liv?
alla som jag tycker om är väl lika viktiga!
Läser du böcker?
sällan, men om jag väl börjar så kan jag inte sluta
Vad föredrar du för sorts filmer?
komedi, thriller, dram
Vad slösar du mest pengar på?
kläder ciggaretter,
Vill du gifta dig?
kanske :)
Vill du ha barn?
JAAAAAAAAAAAA!!!!!!
Låser du toalettdörren även om du är ensam hemma?
jo de brukar jag fan göra;p
Vilka tvprogram som går just nu har du fastnat för?
ser inte mycket tv, blir mest på datorn, men sanningens ögonblick :D
Vilka länder har du varit i?
finland, norge, amerika
Vilka ställen har du bott på?
många ställen men alla i gammelstad ;)
Vilka husdjur har du haft?
hund, marsvin,fiskar,hamster,ormar,fågel
Vad förknippar du ordet skolstart med?
att man ska plugga och lägga ner allt i skolan.

blir sällan så ;)
Solar du ofta?
förut solade jag ofta, hinner inte nu!
Är du bra på att laga mat?
ganska måste jag säga
Var badar du helst?
hmm,, beror på men jag gillar inte stranden när man är blöt bli man så sandig ;) hihi..
Vilka djur är du mest rädd för?
SPINDLAR
Vilken musikstil tycker du bäst om?
olika
Vilka språk kan du?
svenska och engelska?
Har du någon gång skadat dig allvarligt?
Nej inte direkt.
Vilken kändis är hetast?
hmm ronaldo som jag kommer på :o
Gillar du att dansa?
hmm inte direkt, men i fyllan kanske ;)
Vad har du för klädstil?
olika
Är du flygrädd?
Nej
Vad tycker du om rökförbudet på krogen?
bra
Vad dricker du helst när du är törstig?
vatten
Vilken är din favoritglass?
många, men choklad
Tror du på ett liv efter döden?
helt klart
Vilket kaffe sörplar du helst?
löfbergslila
Vilket mobilmärke föredrar du?
 Sony Ericsson
Tycker du om sushi? 
har aldrig smakat men vill=)
Tror du på livslång kärlek?
säkert, de är väl härligt
Vad äter du helst när du ser på film?
chips och dipp
Lever dina föräldrar tillsammans? 
nope
Har du tandläkarskräck?
Nej, jag gillar tandläkaren ;)
Vad heter du i mellannamn?
haha det säger jag inte :p
Är du en morgon eller kvällsmänniska?
kvällsmänniska
Var är du född?
Luleå
Vilken ögonfärg har du?
Gröna
Vilken hårfärg har du naturellt?
brunt
Biter du på naglarna?
Nej absolut inte
Är du beroende av något?
ciggaretter.
Vilka internetsidor besöker du varje dag?
 Bloggkoll.com, sen varierar de
 Hur ofta motionerar du?
inte blivit så ofta, men nu har jag börjat träna,

och ska fortsätta me ddet mins 2 gånger i veckan iaf. helst mer!


Till dig som orkat läsa allt detta!

Grattis du har inget liv ;)


ciiao!

Av marie lindgren - 26 maj 2008 21:19

malin har vart förbi här idag, henne har man inte sett på ett bra tag nu, hon har ju varit sjuk stackaren legat i magsjuka hela helgen!

så har hjälpt henne med hennes förskräkliga ögonbryn jag brukar kunna få till det mesta, men hennes är alltid en lika stor utmaning ;)

nu kikar jag lite på fotbollen men den är rätt ointressant måste jag säga nog fast sverige leder med 1-0 vi får se hur det slutar!

ibland måste man nog ge sig och säga förlåt om saker och ting ska lösa sig, även fast man vet att man har rätt, och är jävligt envis, men tilloch med jag kan faktikst gå över gränsen! nåja nu är det gjort får se hur det kommer sluta, men allt kommer lösa sig med eller utan dig!


ciiao!


Av marie lindgren - 26 maj 2008 20:22

Jag ångrar ingenting
Jag har valt mitt sätt att leva
Jag går min egen väg
Jag gör så gott jag kan
Jag ångrar ingenting
Och det är skönt att veta
Att vare sig jag gjort fel eller rätt
Har jag gjort det på mitt eget sätt


ciiao!

Av marie lindgren - 26 maj 2008 13:50

måndag idag, inte hunnit göra så mycket ännu, men är nu nästan helt klar för dagen. väntar på mami ska följa med henne och handla, är endel saker som jag själv behöver :)

ska dessutom köpa slingfärg och sätta i mitt hår, vet inte hur jag vill ha det men måste göra nånting iaf. skulle vilja ha som carrie i sex and the city har i dom nyare avsnitten, det ser både brunt och blont ut i olika ljus som det skulle vara en fin dröm inför sommaren !! ha en bra dag allihopa!


ciiao!

Ovido - Quiz & Flashcards