Alla inlägg den 15 maj 2008

Av marie lindgren - 15 maj 2008 22:56


KÄNSLOLIV
[x] Du har gråtit för att du är kär i nån du inte kunnat få
[/] Du är kär nu
[/] Du har sårat nån så de börjat gråta.
[x] Nån har sårat dig så du börjat gråta
[ ] Du har haft ett förhållande som varade över ett år
[ ] Du har haft ett förhållande som varade över två år

ÄRLIGHET
[x] Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra.
[x] Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra.
[ ] Jag har smygit ut utan lov.
[x] Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar.
[x] Jag har en hemlighet som ingen vet.
[x] Jag har fuskat i ett spel.
[x] Jag har struntat i ett prov.
[/] Jag har fuskat på ett prov


DÅLIGA TIDER
[x] Jag har druckit alkohol.
[/] Jag dricker mig berusad mer än en gång i månaden.
[ ] Jag kan inte svälja piller.
[ ] Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det.
[x] Jag har vaknat gråtande.
[x] Jag har somnat gråtande.

MATERIALISM
[x] Jag äger en iPod eller en mp3-spelare.
[x] Jag äger något från H&M.
[ ] Jag samlar på serietidningar.
[x] Jag äger något från Benetton.
[x] Jag äger något från Diesel.


RANDOM
[x] Jag har lätt för att öppna mig för nya människor
[x] Jag svär ofta.
[x] Jag sjunger i duschen.
[/] Jag är en morgonperson.
[x] Jag skulle kunna ha pyjamas på mig till skolan.
[/] Jag är kär i kärleken.
[x] Jag kan inte sova om det finns en spindel i rummet
[x] Jag är kittlig.
[x] Jag älskar mörk choklad.


EFARENHETER
[x] Jag har tappat bort mig i min hemstad
[x] Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna.
[x] Jag har varit på en offentlig plats i min pyjamas.
[x] Jag har lekt sanning eller konsekvens.
[x] Jag har krockat i en bil.
[x] Jag har medverkat i en teater.
[x] Jag har träffat någon från internet i det verkliga livet.
[x] Jag har suttit på ett tak på natten.
[x] Jag har åkt taxi.
[ ] Jag har ätit sushi.

UTSEENDE
[x] Jag är kortare än 170cm.
[/] Jag blir lätt brun.
[x] Jag har vänner som aldrig har sett min naturliga hårfärg.
[x] Jag har en tatuering.
[x] Jag har mer än två piercingar.
[x] Jag har piercingar på andra ställen än i öronen.

FAMILJ
[x] Jag har rymt hemifrån.
[x] Jag har blivit utslängd hemifrån.
[ ] Mina biologiska föräldrar är ihop.
[x] Jag vill ha barn nån dag.
[ ] Jag har barn.

SKOLA/JOBB
[ ] Jag studerar.
[x] Jag jobbar.
[x] Jag har missat mer än en vecka av skolan.
[ ] Jag har fått sparken.

SKAMLIGHETER
[x] Jag börjar fortfarande gråta av Disney filmer.
[ ] Jag har pissat på mej av skratt.
[x] Jag har gråtit av skratt.

ännu en sån jag aldrig orkat läsa ;)

ciiao!

Av marie lindgren - 15 maj 2008 22:27

har vart fullt panik dom närmnaste timmarna,

får inte tag på mamma varken på hem eller mobilen. hade dessutom inga nycklar hem så bestämmade mig tillslut för att sova hos malin, men fortfarande orolig över mamma, så ringer hennes karl är får honom också att bli orolig så vi har haft telefonterror både till henne och varandra.

har hunnit ringa johan och oroat han med att hon är borta! jag för min del trodde hon var död. men han fick mig att lugna mig lite graann.


tillslut ringer mamma upp och säger att hon vart ute och gått och glömt mobil och nycklar hemma hon okså, bra jobbat ingen av oss kommer in i lägenheten. som tar är hade jag lämnat en axtra nyckel hos sussi så nu är jag inne och väntar tåligt på att mammi ska komma hem så jag kan låsa upp åt henne och hoppa i säng!


Nu ska jag ringa johan och meddela att jag är hemma och alla är oskadda!


ciiao!

Av marie lindgren - 15 maj 2008 18:19

heej sötisar, inte blivit mycket aktiivitet här,

men jaghar vart aktiv på andra sätt!

igår var jag in till stan lämnade bla papper på österns pärla, sen på kvällen var jag också körde med pappa, gick bra + start i backe!

jobbat idag, måste bara säga att jag är så sjukt less på det där skit stället nu! vill bara bort därifrån.

jobba imorgon igen och tydligen hela nästa vecka.

nåjaa pengarna är välkommna jag får försöka stå ut.

nu måste jag kila jag och papi ska ut och köra igen:)

ha en bra kväll allihopa!


ciiao!

Ovido - Quiz & Flashcards