Alla inlägg den 2 maj 2008

Av marie lindgren - 2 maj 2008 09:58




du håller vell koll på dina favvo bloggar!


ciiao!

Av marie lindgren - 2 maj 2008 09:46


i have no reasen to cry!

För det är inte mitt liv jag lever,

Av marie lindgren - 2 maj 2008 09:17

är inte direkt i ett stort behov av nya skor, men jag vill ha!

har hittat dom jag ska köpa blir nog en sväng in till stan imorgon iaf.



ciiao!

Av marie lindgren - 2 maj 2008 09:07

uppe med tuppen klockan 8, men ingen promnad har det blivit mest pågrund av att jag inte har mina skor med mig, och inte så bra att promenera med tygskor! fick just ett samtal av jobbet och sla börja först klockan 1, så hinner kanske hem och byta kläder och ta mig en sväng runt ön! slutar vid 5 idag och sen vet jag inte vad som händer, blir nog en lugn kväll faktikst, ska ringa ner till pappi och höra vad han ska hitta på kanske blir att köra en sväng! ha en bra dag allihopa!


ciiao!


Ovido - Quiz & Flashcards