Alla inlägg den 12 maj 2008

Av marie lindgren - 12 maj 2008 22:51

God kväll allesammans, ska börja med att skriva stort GRATTIS till Elin som fått körkortet idag!! har varit ute en sväng med bilen och det.

vart hemma hos fredde med elin och sandra och ätit tårta nu ikväll.

och nu sitter jag hemma hos sandra, har flyttat hit på obestämmd tid.

imorgon blir det många äreenden som ska utföras.


  • sandra fyller 18!
  • lunch med tjejerna.
  • shopping
  • lämna in ansökan på österns pärla.
  • köra
  • fika hos sandra :)

 nu ska jag hoppa i säng kanske slå på en film eller nått! sov gott allihopa!


ciiao!


Av marie lindgren - 12 maj 2008 00:05

 vart så trött hela dagen, nu när det nalkas date med sängen piggnar man så klart till. funderar på att se hockeyn klockan 00:45, vissa orkar ju inte stanna vaken ;) finns inte mycket annat att göra. sett alla veckans avsnitt av andra avenyn nu börjar luta mot slutet av första sesongen längtar redan till hösten när andra kommer.


jag förstår att du testar mig, och jag ska leka med i din lek ett tag till!

Det är inte jag som har nått att förlora den här gången, får hoppas att det slutar bra!


ciiao!

Ovido - Quiz & Flashcards