Alla inlägg den 6 maj 2008

Av marie lindgren - 6 maj 2008 20:27

kollade precis vad det var på tv ikväll, och är tydligen big daddy klockan 21.

den har man sett ett antal gånger men kan nog inte låta bli att se den igen!

så blir popcorn och movie för mig ikväll innan sängen!


ciiao!

Av marie lindgren - 6 maj 2008 19:40

vart och handlat nu det var på tiden! så nu finns det mat hemma igen.

kan vi leva på det i nån månad ;) vi är inte direkt några storätare här i huset. nu har jag fruktansvärt ont i ryggen och vill helst bara lägga mig och sova men ska hålla mig vaken ett tag till iaf!

jag känner att allt kommer ordna sig till ännu bättre nu, och det finns bara en person som jag vill träffa död eller levande, mååånga månader sedan nu måste skärpa till oss!


PS. trivs med "singel" livet, och lever därefter.

ingen "kärlek" för mig på ett tag! :)


ciiao!


Av marie lindgren - 6 maj 2008 17:40

kommit hem från sandra nu en hel dag där, städat hennes rum och köket välbehövvs. får se om hon kommer hålla det rent ens till ikväll?

vart på bra humör hela dagen, men nu när jag kommer hem och mama kommer hem så sjönk humöret kraftigt, är less och irriterad nu!

hade en plan på att åka och sola men tror jag struntar i det och tar en dusch sen ligger frmför tv hela kvällen! vill bara sova och vakna upp pigg och glad imorgon! blir stan en sväng imorgon sen ikea och skopunkten :)

ska införskaffa massa nya tygskor är planen! billigt och braa.. .

ha en trevlig kväll allihopa!


ciiao!

Av marie lindgren - 6 maj 2008 11:15

God morgon alla sovtutor.

själv sitter jag hemma hos sandra sedan ett bra tag, försov mig till halv 9, sen vart det en snabb runda power-walk runt ön. sedan hit vart frukost med elin och sandra! elin har farit vidare till skolan, och sandra sitter och pluggar matte. jag väntar på att kaffet ska bli klart.

planen var att åka in till stan idag men så ser det inte ut att bli!

orkade inte gå hem och duscha och fixa mig så stannar här idag så blir det en runda imorgon innan våran ikea finland trip :)

nu ska jag göra tv och sandra sällskap. ha en bra dag allihopa!


ciiao!

Ovido - Quiz & Flashcards