Alla inlägg den 24 maj 2008

Av marie lindgren - 24 maj 2008 23:41

God kväll allihopa! vart en underlig lördags kväll måste jag säga.

bara vart hemma och myst med mami, vi har vart ute och prommenerat en sväng och kollat lite på Eurovision song contest, jag orkade dock inte se nå mera, nu håller rösterna på att ges ut. verkar inte gå nå vidare för sverige :D men är vi ledsna för att benraglet inte vinner? nej tror inte de:)

börjar faktikst bli lite trött, ska nog slå på en film sen och ligga och titta tills ögonlocken trillar igen! ha en fortsatt bra kväll/natt sov gott!


ciiao!

Av marie lindgren - 24 maj 2008 13:48

just klätt på mig vart lite sommrigklädsel idag :)

svart kjol och vitt linne med färgglada fjärilar sommar fiiin!

det är faktikst lite värme idag ska inet skryta med att det är soligt för det ör mest moln men ändå :) .. väntar på mami ska följa med henne till sävast tills moster och kusiner! var länge sen jag var där faktikst, det är alltid lika kul och jag vill alltid hem lika fort men ibland måste man offra sig ;)


ciiao!

Av marie lindgren - 24 maj 2008 10:53

God morgon sötisar,

sovit hos malin inatt men drog mig hemmåt direkt jag vaknade, hon sov och hade ingen lust att sitta där och ruttna! som tur var va mami hemma är så trist att vara ensammen ;)

sett på miami ink och nu funderar jag på att äta någon frukost! får se vad som händer idag och kväll men tror att det bara blir lugnt för min del!

Nn måste vi byta och få en box till tv för att kunna ha kanaler det är ju sjukt. men rätt kul får välja ut 8 kanalar vi diskuterar vilka vi ska ta :)

rätt kul med lite nytt iaf. ha en bra dag allihopa!


nu ska jag ut i sooooolen!


ciiao!

Ovido - Quiz & Flashcards