Alla inlägg den 11 maj 2008

Av marie lindgren - 11 maj 2008 19:36

trött . .. har redan pymmen på, malin skulle komma och göra mig sällskap till sanningens ögonblick om jag håller mig vaken tills dess. ska nu försöka komma igång med malins novell som jag lovat skriva, men har varken lust orka eller ideer just nu!


ciiao!


Av marie lindgren - 11 maj 2008 17:42

gårdagens tjohej: började med att jag malin elin var hos fredde och kollade körslaget, tyvärr van ju inte brolle :( . sen kom jossi och dom drog vidare till lokalen men var inte där i mer än kanske 10 minuter.

inget för oss, så malin coh jag traskade hem till henne vid 11, sen kom basse och hämtade oss och sanna till bergnäset, där var det fest men tyvärr var jag inte på party humör höll på att somna sittandes i soffan. så basse körde hem mig till johan vid 2? där jag övernattade.


har vart en slö söndag igen, vaknade och klev upp ur sängen vid 12, förflyttad ändå till soffan där vi legat hela förmiddagen och sett bla talang 2008. sen åkte jag hem till malin och sandra kom också vart en sen/tidigt Lunch/middag!  nu har jag precis kommit ur duschen och har ingenanning om vad som händer ikväll! ha en trevlig kväll allihopa!


ciiao!


Ovido - Quiz & Flashcards