Alla inlägg den 1 maj 2008

Av marie lindgren - 1 maj 2008 23:49

som sagt tröttheten gick över och ser inte ut att bli sängen på länge.

hoppas verkligen att jag inte ska jobba imorgon vill ha en hel dag ute i solen bli brun! just nu har jag en hemsk saknad av en underbar person som jag inte träffat på hur många månader som helst ska bli ändring!

annars leker livet på och pengarna är snart upp shoppade med det är det värt. PS jag är gladare nu än för 10 år sen,


ciiao!

Av marie lindgren - 1 maj 2008 23:23

slö dag, legar ute i solen och sovit en lite stund hoppas på mera färg nu.

sen har jag sovit 3 timmar efter middagen, så kommer nog inte sova mycket inatt men börjar faktikst bli trött igen!

sitter hemma hos malin fortfarande och sover över här inatt alldeles för långt och kallt att ta sig hemmåt ;)

imorgon blir det troligtvis att jobba, men man kan ju aldrig vara säker när det gäller det där stället! har planerat in en morgon promenad vid 8 får se hur mycket försenat den kommer bli. sov gott allihopa!


ciiao!


Av marie lindgren - 1 maj 2008 13:26

hade ni en trevlig kväll igår? det hade jag helt okej började med middag i gammelstad med camilla basse malin, sen drog vi vidare till hertsön vart lite små fest, och sedan in till stan med max mat :)

tog en taxi och var hemma vid hm 3 halv 4 nångång? vart sängen på en gång.

och har nu vart vaken ett tag men inte fått mycket uträttat, sitter hemma hos malin ännu funderar på att hoppa in i duschen eller göra henne sällskap i sängen och vila middag! är fint väder men ändå lite kallt kan bero på att jag fortfarande sitter i min aldeles för korta klänning från igår. ha en trevlig dag allihopa!


ciiao!


Ovido - Quiz & Flashcards