Alla inlägg den 27 maj 2008

Av marie lindgren - 27 maj 2008 23:05

vart en kväll hos fredde med elin emmelie sandra och crille.

spelade kubb och jag hatar det där spelaet, vem har kommit på dom dumma reglerna när man ska ha ner kungen? ;)

sen såg vi en film den var rätt bra faktikst, minns nu inte vad den hette men rekomenderar hehe.. nu ska jag fixa nå att dricka, sen blir det nog sängen för mig! sov gott sötnosar!


ciiao!

Av marie lindgren - 27 maj 2008 19:18

lyssnar på Ushers nya platta Here I stand som släpps nästa onsdag. Endel låtar är faktikst bra brukar inte gilla Usher, men Love in this club är faktikst bra! :)

och han liksom Flo rida är rätt HOT!


svar ja jag faller för killar med lite färg på kroppen ;)


 

ciiao!


Av marie lindgren - 27 maj 2008 18:54

solen har skinit hela dagen, humöret är på topp, och jag har fått en massa färg :)

suttit ute hela dagen, känner att nu är sommaren på väg hoppas bara värmen håller i sig nuuuu !!

kommer bli en slö sommar ligga på stranden hela dagarna och bli bruuun! nu ska jag kika bloggkoll sen blir det nog gossip girl kl 20.00 ha det bra allihopa!


ciiao!

Ovido - Quiz & Flashcards