Alla inlägg den 18 maj 2008

Av marie lindgren - 18 maj 2008 22:17

tröttis, ska snart krypa ner i sängen för natten. har legat framför tv hela kvällen sett andra avenyn sanningens ögonblick och nu en callgirls dagbok.

har inte orkat köra nått idag och inget annat för den delen heller.

som sagt sängen för mig, imorgon ska jag försöka ta mig till skolan och få inlämmnat resten av böckerna! sov gott allihopa!


ciiao!

Av marie lindgren - 18 maj 2008 14:42

sitter hemma hos malin, ska snart förflytta mig hemmåt saknar det lite grann speciellt min sääng.

igår var jag och malin förbi till tessan kikade in hennes "nya" hem och surrade myste med massa godis och film. sen fick vi hämtning till hertrsön av basse och camilla, sanna kom också, men vart en tidig kväll för mig och malin eller där vid 3 tiden.

vaknade vid 12 och vi for vidare vid 2 hem till malin, har ätit och nu kaffe slurk. jag är lätt irriterad just nu, vet inte varför eller mer eller mindre vet jag nog det, ska köra ikväll om det blir som planerat, sen blir det troligen sväng till johan! ha en trevlig dag!


ciiao!

Ovido - Quiz & Flashcards