Alla inlägg den 7 maj 2008

Av marie lindgren - 7 maj 2008 20:09

nu är vi hemma igen, vart ingen ikea idag men sko punkten hittade dock inga skor, väl när man kommer dit så finns inga skor som faller en i smaken jag som hade planer på 6 par! Vi var in på candy world där kan man alltid spendera pengar om inte annat, vart en onyttig middag på frasses innan hemfärden, ska och hämta min sprit sen också :) mumma på fredag dock ska jag inte dricka sprit då utan öl tror jag men hmmm jaja..

vart riktigt sugen på en promenad nu kanske tar en sväng och förbi sandra måste hämta en skiva till kameran som jag fått av henne igår :)


nu ska jag sluta svammla klä på mig och springa så jag är tillbaks och hinner ducsha innan 22. då sex and the city börjar! ha det bra allihopa så länge!


ciiao!


Av marie lindgren - 7 maj 2008 12:00

God morgon, sovit gott, det har jag drömt underbara drömmar hela natten!

ibland kan man önska att det var verklighet :)

nu ska snart kila til bussen hinna enrunda på stan innan vi ska iväg på vår ikea/finland trip, elin hade fått sluta tidigare så vi ska åka redan vid 1:) !! ha en trevligt dag allihopa!


ciiao!

Ovido - Quiz & Flashcards