Alla inlägg den 21 maj 2008

Av marie lindgren - 21 maj 2008 22:20

nyss kommit hem vart hos fredde och ätit tacos med elin malin och camilla mys :) .. jag och elin har vart hurtiga och vart på första tränings passet nu det gick hur bra som helst, men visst fan var det kämpigt och jobbigt lite gnäll från mig men det var lindrigt! blir en vända igen imorgon och fredag ska inte träna ihjäl oss i början då ledsnar man så fort. men ska försöka hålla igång nu med regelbunden träning! blir en tidig kväll, ska verkligen försöka ta mig till skolan imorgon! det är ett måste.. sov gott sötisar!



ciiao!

Av marie lindgren - 21 maj 2008 13:48

har inte kommit mig til stan och skolan idag heller, måste skärpa mig och åka imorgon eller iaf innan fredag för böckerna måste in! annars blir det dyrt så det heter duga.

inte gjort så mycket idag var upp vid 8, pågrund utav väckning av sms, men jag är inte arg för det :) somnade om till 12 ungefär, frukost och efter det har jag och mammi hämtat in mina gammla leksaker barbie dockor och sånt, ska skänka bort dom till några vänner som ska ta hand om en liten flicka :)

bättre att hon får användning utav dom istället för att dom ska ligga där och skräpa! vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu, men om det blir som planerat ska jag och elin och träna senare! kanske blir en sväng förbi hos johan när han slutat jobba. får se! ha en bra dag allihopa!


ciiao!

Av marie lindgren - 21 maj 2008 01:14

nej jag har inte kommit mig i säng ännu! men är nu påväg iaf.

jag och mami har ätit kex och provat olika ostar på krddost och champinjon ost, låter kanske inte så gott men var faktikst helt okej!

sett 3 avsnitt utan sthlm det är rätt bra serie men avsnitten hängerinte ihop och har inget med varandra att göra, men kul när man inte har mycket annat för sig! mami var inte med på att dygna så nu ska vi hoppa i säng, eller iaf jag... imorgon blir det ärenden om det blir som planerat! sov gott!


ciiao!

Ovido - Quiz & Flashcards