Alla inlägg den 25 maj 2008

Av marie lindgren - 25 maj 2008 23:45

egentligen borde jag ha mitt livs värsta tid just nu,

jag har kommit till stadiet inget "liv" som malin kallar det.

ingen pojkvän ingen kk, inga flörter, och inget jobb nå mera!

allt det där finns nu mera bara i mina minnen! och dom ska jag alltid bära med mig, men vill absolut inte leva så igen. allt är underbart just nu och jag älskar mitt liv mer än någonsin nu mera :D nu är det bara sluta röka, sen är jag en helt ny människa!


ciiao!


Av marie lindgren - 25 maj 2008 22:38

set sanningens ögonblick och callgirl nu .. en dag ska jag bli som hannah (belle) hon lever ett glamoröst liv, och jag skulle kunna se mig själv passa in i den miljön och det yrket, låter kanske hemskt men men!

nu lyssnar jag på Flo rida gillar endel av hans låtar dessutom är han ju HOT!


ciiao!



Av marie lindgren - 25 maj 2008 19:15

håller på att bli galen på mitt dc just nu, ja jag vet att man inte ska använda dc, men jag orkar och fattar mig inte på torrent och den skiten!

dessutom så går det på ett kick att få hem en film hos mig, om man bara får skiten att ladda ;) jag har vell som vanligt tryckt på nån rackars knapp!

hunnit vara hos sandra en sväng idag kollat i gammla fotoalbum inte för att jag har en annning om vem dom flesta är men :)

har plockat ihop lite här hemma också, snart är det dags för sanningens ögonblick det är så sjukt braa program! ha en bra kväll allihopa!


ciiao!

Av marie lindgren - 25 maj 2008 12:59

söndag tråkigaste dagen på hela veckan, sitter med en kopp kaffe. det har varit jätte fint väder med sol och värme på morgonen, men nu är det molningt igen, när ska sommaren komma?

hade tänkt hoppa in i duschen och göra mig klar för dagen.

tror jag ska ringa pappa och höra om vi ska köra en sväng ikväll :)

har inte blivit nånting på över en vecka, men det har varit så mycket.

ha en trevlig dag allihopa!


ciiao!

Ovido - Quiz & Flashcards