Alla inlägg den 19 maj 2008

Av marie lindgren - 19 maj 2008 23:16

Åtta saker om ditt kärleksliv
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja
2. Har du nånsin blivit sårad? många gånger
3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/kille flera gånger under natten innan du somnade? Ja
4. Gillar du en tjej/kille och har inte sagt det till den?
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Ja
6. Har du haft en hemlig beundrare? Tror inte det
7. Är du kär? Nja
8. Vill du gifta dig i framtiden? Jag vet faktiskt inte

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? Ögon!
3. Katter eller hundar? Hundar
5. TV eller Internet? Internet
6. Coca-cola eller Pepsi? inget av det, men pepsi
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Beror på

8. Pengar eller lycka? Lycka
9. Dag eller natt? Natt
10. MSN eller mobil? Mobil

Tio "Har du nånsin..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Nej
2. Brutit foten? Nej
3. Gjort nåt du ångrar? Ja många gånger
4. Hoppat Bungee Jump? Nej,

5. Ljugit för någon du tycker om? Jo
6. Ätit en hel tårta? Nej
7. Gjort bort dig offentligt? Antar det
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Många gånger
9. Gråtit när ett husdjur dog? Ja
10. Velat försvinna? Japp


Tio sakar om mig:
1. Är du singel? Nja
2. Är du lycklig? Ja
3. Är du uttråkad? inte just nu
4. Är du ledsen? Nej inte idag
5. Är du italienare? Nej
6. Är du gravid? Nej
7. Är du full? Nej
8. Är du en cooling? JAPP
9. Är du från Irland? Nej
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Nej aldrig varit!


jag vet det är jobbigt att läsa, men varför gör du det då? ;)


ciiao!








Av marie lindgren - 19 maj 2008 22:48

vart hos sandra idag elin emmelie och malin kom förbi också.

jag elin och sandra for vidare till storheden en sväng hade tänkt mig köpa nå tröjor och så till att träna i, men får kansek bli i stan imorgon.

ska dessutom följa med elin när hon åker på hennes jobb vid 5, ska söka jobb där bara så jag har nått över sommaren, har sagt att ALdrig att jag ställer mig på max, men är man i nödbehov utav pengarna så vad gör man?


planerat in att vi ska tjäna som fasen och utomlands till hösten :)

längtar verkligen! sen ska jag till skolan imorgon lämna resten av böckerna och skriva under papper. blir snart sängen för mig. sov gott allihopa!


ciiao!

Av marie lindgren - 19 maj 2008 11:20

God morgon sötisar! hade tänkt mig in till stan med vädret lockar inte speciellt mycket just nu snö blandat regn. fick ett både bra och dåligt samtal ifrån jobbet nyss har tydligen fått sparken. ville därifrån för allt i världen, men nu blir det kämpigt i sommar med pengar, men det löser sig alltid. är ju rätt så aktiv att söka nytt jobb och har ju skickat in endel ansökningar redan i flera veckor man får hoppas på det bästa. nu ska mami och jag sy;)

ha en bra dag allihopa!


ciiao!

Ovido - Quiz & Flashcards