Alla inlägg den 28 maj 2008

Av marie lindgren - 28 maj 2008 23:58

vaken ännu, men ögonen håller på att svika nu känner jag!

ska snart begemig till sängen, men innan det ska jag nog koka mig en kopp te och sätta mig på balkongen och njuta :)

underbart balkongen och förrådet är mina favorit ställen här hemma kanske låter konstigt med förrådet men jag älskar röran av saker och man hittar alltid nått kul som man glömt bort att man har! och den där kvävda lukten av instägnt den är bara underbar inne i förråd. jag vet jag är knäpp ;)

sov gott nu sötnosar!


ciiao!

Av marie lindgren - 28 maj 2008 23:58

vaken ännu, men ögonen håller på att svika nu känner jag!

ska snart begemig till sängen, men innan det ska jag nog koka mig en kopp te och sätta mig på balkongen och njuta :)

underbart balkongen och förrådet är mina favorit ställen här hemma kanske låter konstigt med förrådet men jag älskar röran av saker och man hittar alltid nått kul som man glömt bort att man har! och den där kvävda lukten av instägnt den är bara underbar inne i förråd. jag vet jag är knäpp ;)

sov gott nu sötnosar!


ciiao!

Av marie lindgren - 28 maj 2008 22:02

hållaaa allihopa! blev ännu en toppen fin dag ute i solen:)

bättrade på min rödhet med att smörja in svag solskyddsfaktor och ja nu är jag faktiskt inte röd längre utan brun!! känns underbart, får hoppas att det blir ett antal timmar imorgon också. sen ska jag och träna vid 3.


Nästa vecka kommer det tydligen att bli värmeböjla, sommaren kommer på riktgit :D:D jag är överlycklig och kan inte bärja mig tills man kan springa runt i korta shorts eller kjolar ...

blir party på fredag på porsön? hihi gammal klasskompis från låg/mellan& högstadiet som bjudit in oss kommer säkert bli skit kul pågrund utav olika anledningar;) jag har ju planer för kvällen måste jag ju säga, vad gör man inte för att liva upp stämmingen! nu ska jag ta en rök kika på tv och hoppa i säng på ett tag! sov gott sötnosar!


ciiao!

Ovido - Quiz & Flashcards