Alla inlägg under december 2008

Av marie lindgren - 31 december 2008 15:05

Ja jag är faktikst bäst i världen, jag är på toppen och kollar ner på er alla andra!!!! Jag är en bortskämmd unge som får allt jag pekar på..

Men so what? Jag lever vidare i ett bättre 2009. skämt och sido. 


Om några timmar är 2008 bara ett tragiskt minne vi lämnar bakom oss.

Året har inte bara varit dålig absolut inte många fina undebrara stunder också! Men framförallt en massa tjorv bra och tråkigheter mycket tårar!
Men snart är allt detta ett minne blott...


Startar det nya året med dom jag bryr mig om som jag vet är mina äkta vänner ställer upp i vått och torrt, och dom jag aldrig släpper taget om=)
Lämnar också vissa "vänner" om man kan kolla dom det, Personer jag trodde jag kännde, kärleken och alla tårar och minnen kvar i 2008.

2009 Ska och kommer bli så mycket bättre utan er människor som förstört 2008 för mig. Jag är ledsen för hur allt har blivit. Men jag ångrar inte ett jävla skit! Skulle jag få spola tillbaks tiden, skulle jag gjort exakt samma saker om igen! För det har kommit fram så mycket sanning till ytan pågrund av alla händelser. Jag är bara tacksam nu i efterhand.


Nu lämnar jag allt med dom här sista orden.. önskar er ett gott nytt år och resten av erat liv! Lycka till!


ciiao!

Av marie lindgren - 30 december 2008 16:14

Hallååå..

Blev träning imorse, sedan lunch med Elin surr och kaffe.

Nu har jag suttit en timme med teori boken i knät och svarat på frågorna på datorn.. och vet ni vad jag klarade det GODKÄNT! otrolig lättnad, nu är det ju då bara 9 prov till jag måste klara av haha. Men nu gäller det inte länge kvar nu till provet ska skrivas :)


Imorgon kommer Sandra Och emmelie hem.

Jag mamma sandra och carin ska käka nyårs middag ihop, Och dom fixade öl vin och vodkan så vi tar med oss groggvirke då är väl den kvällen räddad ;)

Har faktikst inget planerat till nyår, känns underbart och är absolut inte sugen att göra nått spciellt heller. Bara ta det lugnt dricka drinkar och umgås med dom jag tycker om:) med mina tjejer alltså.


 



ciiao!

Av marie lindgren - 30 december 2008 00:46

Tränat med min nya outfit idag skor och allt :) Fick till och med sällskap utav Elin idag, det var ett tag sedan .. Blir även att träna med henne imorgon igen måste få upp tempot i bruden igen hon ligger ju efter..


Sen vart det mat, och kika på "idolerna" som var i shopping, det var ju absolut inget att se eller höra, och jag fattar inte varför det var så mycket folk Johan var ju inte ens där, vad skulle alla ditför att se? ;) hehe..


Elin och jag har legat och sett någon film ikväll på 5:an

Var faktikst helt okej när man hadde kommit ini den.
Nu blir det pluggande ett tag, sen sängen upp med tuppen imorgon. SOV GOTT


ciiao!

Av marie lindgren - 28 december 2008 12:36

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
två.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Gillar att både ta dom när man kommer ihåg. och ibland är jag en riktig linslus.
Vilken var den senaste filmen du såg?
College road trip
Har några av dina vänner barn?

Nej, inte det :(
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Kläder.
Har någon någonsin kallat dig lat?
jo det har hänt.
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Inget av det, dricker inte mjölk
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Åker inte karusseller måt illa.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Absolut. Det snackas så mycket att man mår illa.
Tittade du på tecknat när du var liten?
Japp det gör jag fortfarande.
Hur många syskon har du?
En liten bror på 6år
Äger du några band t-shirts?
Haha nejnej.
När flög du senast?
Många år sedan.
Läser du för skojs skull?
Nja, svaller tidningar då och då.
Pratar du några andra språk?
Engelska med mina egna böjningar ;)
Har du en stationär dator eller en laptop?
stationär just nu tyvärr.
Vilka gör du, önskningar eller planer?
Både och tror jag.

vilka länder har du varit i?
Finland, Norge, Amerika.
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Jag har redan två tatueringar och en piercing i tungan.

En till tatuering skulle inte sitta fel.
Vad har du med dig in på bion?
Sällskap och popcorn.
Vem var din favorit lärare?
Annika Yvonne och Lasse helt klart.
Vem pratade du senast med i telefon
Malin.
Har du nånsin varit kär?
Jodå.
Vilken är din favoritfärg?
Har ingen speciell nu mera.
Hur många kuddar sover du med?
Två stycken.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Nej det gör jag inte.
När grät du senast?
Igår kväll, av både sorg och glädje.
När fick du senast en puss?
I fredags :)
Vad kan vara det mest avtändande hos en kille?
Fel ord vid fel tillfälle.
Finns det någon som vet allt om dig?
Nej.
Hur många par skor har du?
Jag vet inte, Men alldeles för mååånga.
Vem fick du senast sms ifrån
Elin Lu
Har du en blogg?
Ja, annars hade jag inte suttit och gjort den här listan
Vad har/är du just nu?
Rätt så nyvaken, och lite stressad över att jag måste städa.
Vart är du just nu?
hemma hos oss i vardagsrummet. :)



ciiao!


Av marie lindgren - 27 december 2008 23:25

10 FRÅGOR OM SEX & KÄRLEK

Är du singel? - Jaa :)
Haft något seriöst förhållande förut? - Det vill jag inte kalla det.
Haft sex? - Jo
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Nej inte nu längre.
Kärlek eller sex? - Kärlek.
Har du varit riktigt kär i någon? - Ja. 
Finns det någon för dig just nu? -  Absolut :D
Hur många gånger har du haft sex? - Jag har inte hållt koll på det.

10 FRÅGOR OM DIG SJÄLV

Fullständiga namn? - Marie Britt Lindgren
När fyller du år? - 5 september
Några utsmyckningar på din kropp? Två tatueringar. piercing i öron och tunga.
Vad har du på dig just nu? - kofta, och sov shorts ;)
Vilken årstid är bäst? - Sommaren.
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Ingen backsmälla, Solsken och nybryggt kaffe.
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Att jag har självförtroende.
Vad är du bra på? - Lyssna
Vem älskar du mest på denna jorden? - Mina sanna vänner :)
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Både och det beror på.

10 FRÅGOR OM DINA VÄNNER

Vem är din allra bästa vän? - Malin, Sandra & Emmelie.
Vem vet allt om dig? - Ingen.
Vem är den roligaste av dina vänner? - Malin och jag tillsammans. Något som ingen kommer få uppleva ;)
Vem är snyggast av dina vänner? - Alla är snygga :)
Den du helst har filmkväll med? -  tjejerna men våra filmkvällar brukar sluta i annat. :)
Vem av dina vänner är mest "evil" ? - hmm egentligen Jag. Men säger Emmelie då!
Vem röker av dina vänner? - Dom flesta.
Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? - självförtroendet, glatt humör och mig själv så klart.

10 FRÅGOR OM DIN FAMILJ

Vem står dig närmast? - Mamma.
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Nja sådär.
Vem är farligast i din familj? - Jag.
Vem ser roligast ut i din familj? -
Vem är coolast? - mami
Har ni några djur? - Nej inte nu längre.
Vem har du mest gemensamt med? - Mamma igeeeen!
Vem står för underhållningen? - Jag, och mamma tillsammans, i vårt egna programm en annan del av gammelstad;)
Vem sover du oftast med? - I familjen? ingen.
Roligaste kvällen med familjemedlem? - för måånga för att välja!

10 FRÅGOR OM IDAG

Vad har du gjort? - Träffade mammas date:D vart på stan, ätit janssons hos Malin. Smsat med Sandra som är i spanien :)
Har du varit glad idag? - Japp både glad och irriterad.
Har du varit ledsen idag? - Nej.
Har du gjort något bra idag? - Ja.
Har du slagit någon idag? - Nej.
Vad ska du göra nu? - Kanske se på en film och sova :)
Har du gjort något dåligt idag? - Nej det tror jag inte.
Vad har du ätit idag? - Janssons och mandariner:D
Har du duschat idag? - Japp..ciiao!

Av marie lindgren - 27 december 2008 20:53

Du svart målar mitt hjärta, du river och sliter,

Men Stolthet och självkänsla slår bort allt! Du har misslyckats jag är ledsen :)


ciiao!

Av marie lindgren - 27 december 2008 20:32

Heeej igen efter ett antal dagar frånvaro!

Julen har varit lugn och skönt, inget trubbel här inte :) Fick alla klappar jag önskat mig och lite där till!


Kom hem på juldagen, och blev senare en inpuls fest med utgång.

Började med att åka till Skurholmen, och senare in mot stan,

vi skippade att köa till alla ställen och gick istället på Kafelino, Men där var utbudet inte heller det bästa så vart istället att besöka anatolia där var det mer ös, hur mycket folk som helst :) Helt lyckad kväll! mer eller mindre.


Spenderade annandagen på stan med Jessica, folk överallt och förbannad vart jag, så orkade verkligen inte kolla efter allt för mycket på rean. Fan nya kläder kommer ju istället att lägga pengarna på :)


skippade utgång och stannade istället hemma med Victor :)

Var in en sväng till stan idag med Danne Johan och fisch skulle in så jag och malin hakade på en stund, Hittade lite underkläder, och sen åkte jag hem till malin och hämtade min garderob ;)


ciiao!


Av marie lindgren - 23 december 2008 00:00

JAG VERKLIGEN HATAR JULEN!
kan det inte bara vara över nu med allt som har med jul och nyår att göra.


Tillbaks till den trista vardagen TACK!


ciiao!

Ovido - Quiz & Flashcards