Alla inlägg den 18 december 2008

Av marie lindgren - 18 december 2008 11:05

God morgon. Har legat och myst i mammas säng nu ett tag, finns inget som är så mysigt att ligga där och se på tv om morgorna.

Ska snart ta och måla ett varv om naglarna, blir att fixa dom inför helgen dax för ny manikyr.


Sen väntar tvättstugan klockan 12, så jag har endel att göra idag

ska städa här också :)


ciiao!


Av marie lindgren - 18 december 2008 00:04

Kommit hem ifrån Sandra nu på justen.

Blev tv spel med Malin. Sen tänkte jag och sandra se saw filmerna.. men det sket sig så får vänta tills imorgon med dom kanske :)


Såg istället på pogrammet om mannen som födde barn!

Jag tycker det är okej att operera om sig till det andra könet visst det är upp till den personen. Men ska man ooperara sig för att man inte villa vara man/kvinna så tycker jag man gör det helt och hållet..

Han var ju något slags mellanting. Nåja, jag ska fortsätta flura vidare på det där när min egen operation till att bli man ska äga av!


Nu sängen, tvättstuga imorgon så blr nog ingen träning.. Sov gott..


ciiao!


Ovido - Quiz & Flashcards