Alla inlägg den 5 maj 2008

Av marie lindgren - 5 maj 2008 22:34

I can't forget you ever since the moment that I met you
You've been on my mind
And I need to somehow let you know
That I think about you all the time.

So when you think about love, think about me
I can give you more than you'll ever need
Sooner or later every heart needs some company
When you think about love, think about me
When you think about love, think about me.



Dolly Parton - think about love ! beautiful


ciiao!

Av marie lindgren - 5 maj 2008 22:09

har funderat nu ett tag på hur min navel ser ut utan piercing smycket, jag hatar verkligen det där hålet.

önskar att jag hade förnuft och aldrig gjort det.

men det är många år sedan nu, och synd bara att hela naveln är förstörd nu för allframtid!


inte bara att man känner sig  naken utan en diglande sak där i utan att jag haft hålet i 7 år ungefär så kommer nog alltid vara mer eller mindre ett hål igenom. Nu har jag iaf tagit ut den och ska se och försöka klara mig ;) knasboll jag är! men den i tungan för minnsan vara kvar ett tag till. 


TIPS . ni som funderar på att pierca naveln don't do it!


ciiao!

Av marie lindgren - 5 maj 2008 21:50

cyklat till Sandra och hem igen, man märker verkligen hur kroppen är otränad när man trampar på. springa och gå är inga problem men cykeln kommer bli min död!


inte hunnit med mycket idag, vart hos Johan tjatat på att han måste städa och plocka all disk! och det fick jag honom att göra också :) stolt!

sov på soffan några timmar innan jag for hem till gammelstad igen och åt onyttigt med mami.

vart hos sandra ikväll med emmelie.

visste ni att bli kliad och smekt över armarna kan vara bättre än en orgasm vid sex?

ja det är sant jag älskar det!

PS. jag älskar mitt liv :D:D


ciiao!

Av marie lindgren - 5 maj 2008 12:20

Berget tider, saknade tider!                 sommar 06, pajala



alltid!


ciiao!


Av marie lindgren - 5 maj 2008 11:55

ny duschat, hunnit äta frukost med mami, och malin har hunnit vara här en sväng och hämtat sin mobil innan bussen gick!

flickan är nu i skolan och är duktig. hoppas det går bra på provet idag då.


själv ska jag snart klä på mig och fixa inför dagen tror jag åker en sväng in till stan och shoppar behöver endel saker nu känner jag "igen"!

ska be mamma sy mina nya blå jeans så jag kan ha dom :D:D  hur snyggt som helst till vitt linne och bälte, senare idag ska jag en sväng förbi hos johan. hade velat övningsköra också men får kanske ta det imorgon.

nu ska jag ta en rök, sen riva ut garderoben och hitta nått att ta på mig!

ha en bra dag allihopa!


ciiao!


Av marie lindgren - 5 maj 2008 00:36

det blir bara bättre och bättre!


ciiao!

Ovido - Quiz & Flashcards