Alla inlägg under maj 2008

Av marie lindgren - 10 maj 2008 18:20

fest ikväll igen ser det ut som ..

lokalfest i gammelstad, ska dit en sväng med jimmy joppi jossi och malin:)

sen är det en massa andra där också. kan säkert bli skita kul vi får se.

blir nog övernattning i stan igen. så ha en trevlig kväll allihopa!


  

mina favoriter :)

ciiao!

Av marie lindgren - 10 maj 2008 14:05

god morgon sov tutor. sitter nu hemma hos emmsi kom hit för ett tag sen och fått i mig lite kaffe.

feest igår, började hos sandra och drog sedan vidare med jimmy joppi och alex? till örnäset, hänte ointe allt för mycket så vi åkte vidare in till stan och jag övernattade hos johan. han skulle vidare till stugan på ett tag så ska dra hem ´härifrån snart om ett tag...

får se vad som händer ikväll den som lever får se !!! ha en bra dag allihopa!

nu ska jag vara social med osociala emma. maria är också påväg.


ciiao!

Av marie lindgren - 9 maj 2008 12:27

påväg till arbetet jobba några stackars timmar.

sen blir det stress hem oich duscha och fixning innan vi ska ner till sandy. Jessica kommer också hir vid 5 tiden! och emma och micikis kikar troligen frhopnnngsvis förbi ikväll också :)

ha en bra dag och trevlig kväll allihopa!


ciiao!

Av marie lindgren - 8 maj 2008 21:02

jobbat några timmar stägning idag gick jätte bra, lite trist på slutet när man får vara helt ensammen ingen att surra med! förutom kunderna då om det kommer några vill säga man står och hoppas på att en liten dam ska komma in och bara sitta och surra i flera timmar så det går fortare tiden!

så var dock inte fallet idag men gick ändå hyfsat bra.

vill bara tilläga att ni som tänker åhh skulle aldrig kunna jobba på konditori skulle bara vräka i mig hela dagarna. man kan inte låta bli dom där winebröden! Ni har så fel, man vill inte ens titta åt dom där stackars bullarna och gobitarna i disken. huvva ryser utav tanken!


Jag och emma ska experimentera med håren nu också.. det är dags.

vi vet precis vad vi vill ha, och utan att ens träffats och prata så tänker vi på exakt samma banor. så jag sk kolla upp fäger och sånt sen kör vi igång bruden! kommer bli kanon fint. nu ska jag glo lite på tv inna sängen, planerad powe-walk imorgon innan jobbet sen blire party! ha en trevlig kväll allihopa!


ciiao!

Av marie lindgren - 8 maj 2008 11:23

jag älskar att sno camillas roligheter ;)



Äger ett par vita string: Ja
Har mer än 5 bh:ar: Ja
Älskar killar som har magrutor:är mer för ryggmusklerna
Har haft trekant: Nej
Har färgat håret minst 3 gånger: Ja
Går ut utan smink: Ja,
Har någon gång spelat klädpoker: Nej faktikst inte
Har haft sex på en offentlig toalett: Nej
Strulat med en tjej: Ja

Strippat inför en folksamling: Nej
Tittat på en porrfilm: Ja
Du studerar ofta din kropp i spegeln: Ja
Älskar att shoppa underkläder: JAAA!!
Du har någon gång föreställt dig själv ha sex med Brad Pitt: hehe nej

Du har hånglat med över 15 killar på en kväll: Nej
Du älskar att prata om sex och killar: JAPP!!
Har dåligt självförtroende: inte direkt,
Älskar att få uppmärksamhet: Beror på var, när, hur och av vem
Romantiska filmer är det bästa man kan se: blandannat
Du har solat solarium: Fletal ggr, ja
Du har haft sex med mer än 10 olika killar: Nej

Du bär alltid läppglans: Nej , aldrig
Du är nöjd med dina bröst: Nej det är jag inte..  
Du har provat droger: Nej det har jag inte

DU HAR SVARAT ÄRLIGT PÅ FÖLJANDE FRÅGOR: JA



ciiao!


Av marie lindgren - 8 maj 2008 09:57


  

 kanske märks att jag gillar den rosa färgen,

 har redan en klänning i den men fler skadar inte ;)

har blivit min favvorit färg inför sommaren!


www.nelly.com

 ciiao!

Av marie lindgren - 8 maj 2008 09:47

god morgon, jag är vaken ny duschad och sitter med en kopp kaffe, kan det bli bättre? tror inte det! fick samtal från jobbet imorse så blir att jobba nåhra timmar stägning både idag och imorgon sköönt.

imorgon blir det dessutom fest sandra blir 18 på tisdag, hoppas det blir great. nu ska jag kila och äta nån slags "frukost". ha en bra dag allihopa!


ciiao!

Av marie lindgren - 7 maj 2008 20:09

nu är vi hemma igen, vart ingen ikea idag men sko punkten hittade dock inga skor, väl när man kommer dit så finns inga skor som faller en i smaken jag som hade planer på 6 par! Vi var in på candy world där kan man alltid spendera pengar om inte annat, vart en onyttig middag på frasses innan hemfärden, ska och hämta min sprit sen också :) mumma på fredag dock ska jag inte dricka sprit då utan öl tror jag men hmmm jaja..

vart riktigt sugen på en promenad nu kanske tar en sväng och förbi sandra måste hämta en skiva till kameran som jag fått av henne igår :)


nu ska jag sluta svammla klä på mig och springa så jag är tillbaks och hinner ducsha innan 22. då sex and the city börjar! ha det bra allihopa så länge!


ciiao!


Ovido - Quiz & Flashcards