Alla inlägg under maj 2008

Av marie lindgren - 5 maj 2008 12:20

Berget tider, saknade tider!                 sommar 06, pajala



alltid!


ciiao!


Av marie lindgren - 5 maj 2008 11:55

ny duschat, hunnit äta frukost med mami, och malin har hunnit vara här en sväng och hämtat sin mobil innan bussen gick!

flickan är nu i skolan och är duktig. hoppas det går bra på provet idag då.


själv ska jag snart klä på mig och fixa inför dagen tror jag åker en sväng in till stan och shoppar behöver endel saker nu känner jag "igen"!

ska be mamma sy mina nya blå jeans så jag kan ha dom :D:D  hur snyggt som helst till vitt linne och bälte, senare idag ska jag en sväng förbi hos johan. hade velat övningsköra också men får kanske ta det imorgon.

nu ska jag ta en rök, sen riva ut garderoben och hitta nått att ta på mig!

ha en bra dag allihopa!


ciiao!


Av marie lindgren - 5 maj 2008 00:36

det blir bara bättre och bättre!


ciiao!

Av marie lindgren - 4 maj 2008 22:42

värmen är fortfarande kvar, men vart endel regn idag ändå, hur skönt som helst älskar doften utav regn på sommaren speciellt om man slipper vara ute just när det öser ner!

vart en sväng ner till malin idag, sen har jag bara tagit det lungt Elin och malin kom hit och höll mig sällskap framför tvn med sanningens ögonblick och En callgirls dagbok! idiot killen som var med i sanningens ögonblick, om den tjejen inte dumpar honom nu så fattar jag inte vart världen är påväg.

efterallt dumt han gjort och sa så finns det inte ens nått att fundera över.

skulle själv vilja vara i hennes sits bara för att få ge honom vad han förtjänar. nu hade jag tänkt kika på lite andra avenyn sen blir det sängen för mig morgon promenad inplanerat vid 8 :) hoppas ni haft en bra, dag sov gott allihopa!


ciiao!


Av marie lindgren - 3 maj 2008 18:15

just ätit hemma gjord pizza med tonfisk hemma hos malin.

nu ligger tösen och vilar och jag tänkte göra samma sak ett tag,

jag har inte gråtit på en hel vecka snart det kan man kalla äkta lycka,

allt är underbart och jag har glömt alla bekymmer för det har aldrig funnits några :D :D ..

ikväll blir det nog att vara med malin elin och dom får se vad vi hittar på.

ha en underbar kväll allihopa!


ciiao!


Av marie lindgren - 3 maj 2008 14:20

hålla det är hur fint väder ute som helst. sitter hemma hos malin och har legat ute och solat i enast underkläder så varmt är det. hoppas på hur mycket färg som helst nu!

igår kväll vart det grillning med basse camilla malin och nicke :)

frös som tusan när man kom hem igen så vart en bras innan läggdags. ikväll vet jag inte vad som händer, får se!! nu ska jag ut i solen igen, ha en trevlig dag allihopa!


min lycka är ett ord jag inte kan förklara

men det känns underbart!

ciiao!

Av marie lindgren - 2 maj 2008 09:58




du håller vell koll på dina favvo bloggar!


ciiao!

Av marie lindgren - 2 maj 2008 09:46


i have no reasen to cry!

För det är inte mitt liv jag lever,

Ovido - Quiz & Flashcards