Alla inlägg den 15 april 2008

Av marie lindgren - 15 april 2008 21:27

 mycket duktig tjej!

Av marie lindgren - 15 april 2008 21:01

kommer precis hem vart nere hos Malin ikväll, vart kaffe och bulla som mami hade med sig hem från jobbet, vart där och lämnat in mina timmar från förra månaden så snart kommer pengarna !

väntar nu på att Emmelie ska höra av sig efter hon kommit hem från planja, är en planerad shopping dag med henne imorgon så måste höra att den fortfarande stämmer! känns kul att så många har flyttat med hit till min nya blogg, eftersom jag bestämmt mig för att lämna min kära blogg.se.

ett gammalt talesätt när man pratar om trollen, men det är verkligen så varje gång man pratar om en person så hör den av sig på nått sätt det är rätt kusligt egentligen eftersom det händer mig iaf för jämnan!

 ska kika i mitt nya hm magazin och se ifall jag hittar nått som faller i smaken. ha en trevlig kväll allihopa!


ciiao!


Av marie lindgren - 15 april 2008 17:06

tittade just på webtv på Belinda som blondinbella var med i, värkar vara en skit gullig tjej, men seriöst är det verkligen så hemskt med att köpa fejk märken? som han sa modejornalisten, endel vet inte ens om dom köper fejk eller äkta för att man inte ens kan se skillnaden. och Bella svarade på frågan om hon hade nå fejk hemma, att nej det hade hon inte. hur kan man svara så säkert på den frågan efter just ha hört att på vissa saker man inte ens kan se skillnaden? tycker det lät nedlåtande på människor som väljer att köpa fejk istället för äkta. alla kanske inte har det så tätt som just BLONDINbella har! egenåsikt, jag köper helldre 100 "fejk" väskor att varierabland än att köpa en väska för flera tusen tycker det är orimligt.


ciiao!



Av marie lindgren - 15 april 2008 16:23

heej just vart och hämtat ut mitt paket med smink som jag väntat på.

eftersom jag inte hade nå smink var jag bara tvungen att prova produkterna på en gång! och vill bara säga att jag är suuuper nöjd, det är dom skönaste produkter jag någonsin haft som underlag.

många + till kvaliteen och priset rekommenderas verkligen. märket är BYS från smink.nu kika in på det!

 allt detta för endast ca 230kr inklusive frakten!


ciiao!

Av marie lindgren - 15 april 2008 13:24

ny duschad och sitter med en kopp kaffe, hade tänkt mig att gå till ica hämta ut mitt smink som har kommit och posta iväg dom sista paketen från tradera! men såg just att pengarna därifrån inte hade hunnit komma in ännu, så väntar nog till senare med att gå slå två flugor i en smäll!

sandra ringde precis och var på väg från skolan hon kanske skulle kika in här när hon vart uppe hos frissan. imorgon blir det stan ska kika efter en liknande jacka mot den här. ha en trevlig dag allihopa!


ciiao!

Ovido - Quiz & Flashcards