Alla inlägg den 26 april 2008

Av marie lindgren - 26 april 2008 18:45

sitter hos malin ätit en underbar måltid med Malin och Nicke.

nu ligger dom och vilar på maten, själv har jag just skickat en jobbansökan på Björskatan pizzeria hade helst jobba på gammelstads, men men det får gå nu får man bara hoppas att jag får det!! just nu känns det som att jag skulle göra vad som helst för jobbet får hoppas att jag fått ett + ikanten eftersom jag alltid är glad och trevlig fast vi vart konkurenter ett tag. blir nog att gå till fredde en sväng ikväll igen skulle dit lite folk och spela poker men vi får se,. ha en trevlig kväll!


ciiao!


Av marie lindgren - 26 april 2008 11:24

vaknade upp hos malin för ett tag sedan, hunnit hälla i mig lite kaffe och planen var att vi skulle ut och promenera men så slutade inte fallet.

blir nå lunch snart, och sen vet jag inte vad som händer, hade tänkt mig till stan men det blir nog på måndag istället!

vart en lugn kväll igår iaf hemma hos fredde såg på film och vi gick hem vid 12 tiden. ikväll vet jag inte vad som sker men är inte på nått party humör.

dagen tårar har redan kommit men jag hoppas på en bra sommar.. ha en bra dag allihopa!

ciiao!


Ovido - Quiz & Flashcards