Alla inlägg den 25 april 2008

Av marie lindgren - 25 april 2008 17:46

just nu är jag bara förbannad över hur sjuka människor det finns, ingen moral i kroppen, snackar framförallt om min chef nu!

painat mig igenom denna dagen och vart både ledsen och arg av alla anledningar. det är inte kul alls när det är så här!

ska inte sätta en fot där förren jag börjar sommarjobba har jag som plan nu!

det enda som är bra idag är att det endast är några månader till lk jag vet jag skulle inte dit ;) men vafan nu måste jag ju på både lk och pdol!

nu ska jag nog hoppa i duschen blir mest troligen party ikväll :) ett + ikanten. ha en trevlig kväll allihopa!


jag önskar jag kunde åka tillbaks i tiden bara för ett tag!

bara några veckor och göra allt bra..


ciiao!


Av marie lindgren - 25 april 2008 11:53

sandra ringde mig tidigare i morse, och kom med en stor nyhet THE BOPPERS kommer till luleå kalaset i år!

till er som inte vet det är just boppers en av mina stora favvoriter. och jag kan inte hålla mig tills augusti nuuu alltså!



HAPPY FACE !


ciiao!


Av marie lindgren - 25 april 2008 11:38

sovit alldeles för mycket inatt, så är trött och slö! ska snart iväg och arbeta några timmar sen blir det mest troligen party antingen ikväll eller imorgon!

och det bästa av allt är att det är löning idag wiiiie!


ciiao! 


Ovido - Quiz & Flashcards