Alla inlägg under april 2008

Av marie lindgren - 22 april 2008 12:27

jag är på väg in till stan i det fina vädret, sommar!

ska få min mobil lägga undan en klänning sen får jag se vad som händer. nu ska jag ha en härlig dag i sooolen mina vänner, hoppas ni också får det!


 varför göra det värre än det är?


ciiao!

Av marie lindgren - 21 april 2008 23:42

tidigare bloggade jag om hur mobilen var ens liv. och nu har jag glömt den hos sandra ikväll. ska möta henne imorgon och få den även om det inte är så viktigt känner man sig naken utan den! haha

ska snart hoppa i säng sov gott allihopa!


ciiao!


Av marie lindgren - 21 april 2008 21:40

tar tillbaks det som skrev i förr inlägget, ja jag förhastade mig men det är sån jag är!

ojojoj vad jag har ställt till det för många människor, men ni ska veta att den som mår mest dåligt är jag själv!


ciiao!



Av marie lindgren - 21 april 2008 20:06

sitter nu hemma hos sandra, vart att sova inne i stan inatt, och sen rännt på stan hela dagen, en sväng till skolan och lunchade med emma på sub.

hem och duschat och ner till sandra, hunnit med endel idag tänkte åka in till stan imorgon igen lägga undan en underbar klänning tills lönen kommer!


Tack och adjö. det är veldigt moget av dig men är det så du vill ha det varsegod. du var min bästa vän den jag kännde att jag kunde lita på, du sa du alltid skulle finnas där men tydligen hade jag fel om dig!

du är exakt lika dan som alla andra, men är det de som känns bäst för dig att svika och inte ens kunna berätta vad du gjort!

jag kommer inte störa dig mer, jag tänker inte försöka fjäska mig in i ditt liv igen, jag hade gett upp allt och jag hade gjort allt för dig!

 riktiga vänner sviker inte!

ciiao!


Av marie lindgren - 20 april 2008 19:09

sitter nu nere hos min far i mitt gammla rum "gästrum" som dom mer kallar det. jag är inte allt för omtyckt i det här huset av vissa, mer nämner vi inte! hade tänk mig umgås lite med min bror innan vi far, väntar dessutom på att bilen ska komma hem! hörde nu att det kanske blir en sväng till sundom, eller så ska jag deala med pappa att vi ska åka hem till mig och hämta prylar sen sova inne i stan! får se,, nu ska jag brumma iväg.


här är min söta bror i turkiet och innan vasalopp på dagis!

 


 

ciiao!


Av marie lindgren - 20 april 2008 18:20

har inte blivit mycket gjort idag sett körslaget i repris från igår, det är faktikst rätt braa!

sen har jag och malin fixat naglarna ihop från början till slut, eftersom jag pajjade mina starka naglar när jag gjorde förlägning, sen kämpar jag för att kunna få tillbaks dom igen!

sen vart det middag, och hade jag tänkt byta kläder och ta mig ner till papi och ut och köra!


 

ciiao!


Av marie lindgren - 20 april 2008 12:37

vädret var på topp när jag vaknade och var ca 20+ i solen, men nu har den gått bakom måln igen!

pratade precis med papa i telefon, en massa tjat om allt men men det är vell det ändå han kan säga nått om. kom fram till att vi mest troligen ska ut och köra en sväng ikvälll efter middan och så!

ska förklara mina tankar och ideer för honom, men han lyssnar ju sällan! får dessutom peengar från han idag som farfar skickat innan dom åkte iväg och är borta i 2 veckor till! pengarna behövvs verkligen jusr nu! då blir det kankse lite shopping imorgon iaf:) ha en bra dag allihopa!


ciiao!



Av marie lindgren - 20 april 2008 01:11

saker är inte alltid som man tänkt sig, det blir inte alltid som man trodde, och människor man litar på kan helt enkelt svika för stunden! vilket ska man välja att följa och lyssna till, hjärtat eller hjärnan?


svar på tal:

filmen död om 5 dagar, handlade om en ensammtående pappa, frun har gått bort, och han får en väska från "framtiden" hemskickat från okänd avsändare. i väskan finns uppgifter om hur livet kommer se ut och också när och hur hans död kommer att bli! lite kortfattad beskrivning, men kolla in själva, den är värd att se och man får verkligen hänga med för det är många inblandade :)

sov gott för andra gången! 

ciiao!


Ovido - Quiz & Flashcards