Alla inlägg den 22 juni 2008

Av marie lindgren - 22 juni 2008 15:23

värsta helgen på längee...

började braa på fredagen vaknade upp tog mig hem, jag elin och malin väntade på skjuts till camilla, när plötsligt min mobil fick för sig att !

fick ringa runt för att få tag på jessicas nummer eftersom hon väntade i stan på att jag skulle hämta upp henne!

väl hemma hos camilla fick jag ändå inte igång mitt kort eftersom pin koden inte funkade. men trevligt var det hos camilla iaf, vi åt drack och hade det bra jag malin jessica camilla elin tjorven och tommie.

sen for jag och jessica iväg mot måttsund av alla ställen, var inte direkt nått "party" där så tillslut tod jag juliap och juliaf en taxi mot stan igen!

 där fick jag för mig att ta en taxi till hertsön och sova hos camilla, ideen var sisådär kan man säga, det slutade med att jag stod på hertsön utan vänner utan pengar och utan mobil!!!!!!!!!! less som ett as började jag promenaden mot gammelstad. antal timmar tog det men tillslut tog jag mig hem iaf!!


JA JAG GICK FRÅN HERTSÖN TILL GAMMELSTAD ni som inte förstår det så är det på andra sidan luleå, över 2 mil!!! fatta hur ont man kan han i fötterna.


och halebop.se är ett jävla skit sida. tänkte skicka efter en ny puk kod,

aaa visst dom skickar mitt lösen till min telefon jipppiiii hur ska jag kunna beställa en kod om jag inte ens kan komma in i telefonen. dåligt tänkt där halebop. så nu vet alla det jag går inte att nåas på Mobilen ett antal dagar frammåt. less som ett as ska jag gå och hänga mig nu!


ciiao!


Ovido - Quiz & Flashcards