Alla inlägg den 10 juni 2008

Av marie lindgren - 10 juni 2008 22:57

idag vart det morgon träning gick hur bra som helst, och kom ihog att ta med mig lurarna så jag kunde se sista avsnittet av skilda världar med ljud :D

sen bar det av till malin en sväng jag och elin stannade kvar där och han se nästan två beck filmer innan malin kom hem från frissan igen!

funderar nu också på att göra lite slingor i håret, och sen beställa en tid för klippning mitt hår är tragiskt ingen frisyr liknande alls!

fotboll ikväll såg ungefär halva matchen med spanien hos fredde hur bra som helst att dom vann med 4-1.

sen sverige matchen var ju inte direkt intressant förren där på slutet dom äntligen fick in 2 mål mor grekland bra jobbat! nu ska jag snart hoppa i säng blir tidig träning imorgon, sen ska jag träffa emma får se vad vi hittar på kanske fixar en hårfärg =) sov gott sötnosar!


ciiao!


Av marie lindgren - 10 juni 2008 01:13

 och han är ju otroligt vacker att se på ;)


ciiao!

Av marie lindgren - 10 juni 2008 00:03

har absolut inte blivit mycket utav att blogga och inte utav sitta vid dator för den delen heller! men ska föröska bättra mig lite iaf en stund om dagen, ligger då inte på bloggtoppen av mest inläggnu mera ;) der tycker vell malin är bra iaf... hahahhaha! hur kan man lyckas.

vart en sväng till fredde ikväll där var emmelie elin och malin kikade på tv tills fredde ville ha tvn och kolla fotboll. eftersom att det ändå inte är sverige som spelar så är inte jag intresserad, så malin jag och elin gick hem till mig och kikat tv och såå :) och nu vart jag ensamen igen! ska snart hoppa i säng upp och åka iväg på morgon tränings pass vid halv 10.

sen skulle elin göra nå ärende på stan och sen en väng till fotbollsskolan.

kanske kikar in och ser om mina papper är klara också hos leema.

 förresten mitt humör är på topp igen! det kan inte bli mycket bättre.

ciiao!

Ovido - Quiz & Flashcards