Alla inlägg den 18 juni 2008

Av marie lindgren - 18 juni 2008 23:15

ojojoj sverige vad händer egentligen, sådär dåligt har ni aldrig spelat någonsin, och sen när det gäller så kan ni knappt kikka på bollen!!! sämst fotboll nånsin.


har vart och handlat inför midsommar med malin och elin, sen for vi en sväng hem till elin och vidare till malin sandra kom också förbi :) länge sen man såg henne när ungen har varit borta i korpis hela helgen och halva veckan! och imorgon åker hon igen till ö-kalix över helgen..

 midsommarkommer bli underbar jag ska se till det för min del, den är så välkommen och jag har stora förhoppningar för kvällen!


imorgon ska jag upp och iväg tidigt, halv 10 ska jag befinna mig på arbetsförmedlingen och ska försöka få med mig malin också.. sen ska jag köpa strumpbyxor inför midsommar, och efter det trääääääning!!!! =) jippiii längtar. sverige går i deprition efter förlusten nu, förösker få johan att inse att det finns mening att vakna imorgon också ;) knasis..


ciiao!

Av marie lindgren - 18 juni 2008 00:10

God natt vänner!

nu är det snart dax för sängen hurreni, spenderat kvällen hos malin med elin camilla och tjorven framför tvn.

idag vart det att ranta runt på stan är desperat efter en ny klännning ingen kan förtå det!! men hittade ingen i sam idag kanske på torsdag.

gick förbi och hälsade på farmoroch farfar en sväng bäst att passa på när dom är hemma någongång typ en gång i månaden?

eftersom dom köpt ett hus i spanien förstår jag inte varflr jag inte kan få nyckeln till lägenheten menmen!! det kommer ska ni se. fick mig lite pengar iaf det behövvdes verkligen. nu blir det supa för hela slanten kanske lite taxi resor och skoooor ;) och vi ska handla inför midsommar imorgon =) kommer bli sjukt kul hoppas vi på.. får se om det blir nå fotbolls tittande imorgon hos pär med gånget kasnke kanske!


ciiao!

Ovido - Quiz & Flashcards