Alla inlägg under juni 2008

Av marie lindgren - 16 juni 2008 17:55

hallåå solstrålar. sitter och har just laddat upp med lite ny musik i ipoden :)

blir kanon till nästa buss tur imorgon ..

vart att sova hos johan inatt iaf, vaknade vid halv 7 när han klampade ur sängen och var inte alltför tyst innan han åkte till jobbet. då fick jag mig en liten lur till 9 ungefär. Sen städade jag hela lägenheten dammsög dammtorkade vattnade och hela kördet nog är man snäll alltid!!!

utan att tänka mig för hoppade jag in i duschen och kom sedan på att jag inte hade med mig varken plattången eller hårsnodd och dom som sett mitt hår efter en dusch förstår vad jag menar ;)

så inte direkt någon lyckad hårdag .. kilade mot stan och fick mig kaffe sen mötte jag upp camilla och tog en buss hem till malin .. suttit där hela dagen och surrat. nu kommer snart elin och hämtar upp oss ska iväg och få lite bränna i solarium eftersom det inte blir nå väder denna vecka :/


ciiao!

Av marie lindgren - 15 juni 2008 22:37

okej spanien-sverige slutade inte som jag tippat, men vann gjorde dom alltid;). idag vaknade vi upp väldigt sent och missat halva dagen.

men han med en stund i solen iaf, sen vart det skräpmat med malin mamma och tomas på charlis! elin och malin har varit här hela kvällen suttit på min älskade balkong och glott på tv. portugal spelade men dessvärre satt ronaldo på bänken =/. måste vara väldigt tyst mamma ska upp och jobba första dagen imorgon på fly nordic börjar vid 6 så ska upp tidigt!

och jag är sämsst på att vara tyst men jag försöker!

ska snart hoppa i säng, eller ut på äventyr får se hur det blir=)

imorgon blir det stan med malin iaf, ska kika efter någon klänning tror jag till midsommar är sugen på en ny nu!


ciiao!

Av marie lindgren - 14 juni 2008 17:46

ja vad alla människor är tråkiga, bara jossi som värkar vara på g ikväll får se hur detta kommer sluta, eller börja kanske man ska säga ;)

nu är det bara en kvart tills matchen är igång mellan sverige- spanien

får jag hejja på båda lagen? :D

har satt en chansning på att det kommer sluta 3-2 till spanien får se hur rätt man får ... ha en trevlig kväll sötnosar!


ciiao!

Av marie lindgren - 14 juni 2008 14:56

jag vet det är en mycket dålig uppdatering utav mig nu mera.

men tiden räcker inte till för dator när det är sommar tider och massa partyn.

igår var det planerat en hemma kväll med malin camilla och tjorven.

men det slutade med att jag lämnade dom sittande i soffan framför tvn, och for in till stan till emma där bla elin lisette jossi maria mickis var :)

trevligt att vara lite social, var dock nykter och det ska jag vara ett tag framöver så länge det går iaf ;)

sen skulle tjejerna på krogen brist på pengar så stannade jag kvar ett tag hos emma, tänkte mig vidare mot lite andra ställen men beslutade mig för att ringa efter skuts och åkte hem till malin igen vid 1 tiden =)

ikväll blir det förmodligen fest som det ser ut som nu! får se vilka jag får med mig hem till pär men lutar ditåt iaf... DOCK EN NYKTER TJEJ MED NAMN MARIE :D


ciiao!

Av marie lindgren - 11 juni 2008 21:08

fotboll för hela slanten sett matchen mellan tjeckien- portugal, och jag hejjade självklart på portugal ronaldo och nummer 4 ;) HOTTA pojkar.

vann gjorde dom också! nu är det en match mellan scheweiz- turkiet vet inte riktigt vilka vi hejjarpå där.


tidigare idag har jag hunnit med lite ärende,

var och hämtade papper av leema sen förbi på arbetsförmedlingen och lämna dom, sedan vart det morgon träningen! härligt,men gick väldigt tungt idag!!!

jag och elin for hem käkade lite lunch och sen vidare till malin och camilla surrat en massa och haft trevligt! nu ska jag fortsätta se fotbollen=)


ciiao!


Av marie lindgren - 11 juni 2008 19:38

1. Jag har insett att min senaste kyss...  - var i fyllan, med den person jag tycker mycket om!
2. Jag lyssnar på... fotbollen :) portugal - tjeckien
3. Jag pratar... mycket snusk ;)
4. Jag tycker om... när jag mår bra.. 5. Min bästa vän är/var... Malin förmodar jag, 6. Min första riktiga kyss... var säkert tråkig och dålig.
8. Jag avskyr när folk frågar... har du silikon eller äkta ;) (kom inte på nått annat)
9. Kärleken är... både underbart och fruktanvärt.
11. Jag gillar att... ligga kvar i sängen på morgonen länge efter att jag vaknat.
12. Jag kommer aldrig att... glömma mina misstag
13. Jag är hemligt förälskad i... är inte hemligt förälskad i nått just nu!
14. Sist jag grät var... i söndagas
15. Min mobiltelefon är... det bästa jag vet :) älskar min pinne!!!!16. När jag vaknar på morgonen...slår jag upp ögonen
17. Innan jag går och lägger mig... kikar jag ca 5 min på tv :p
18. Just nu tänker jag på... någon som jag heslt vill glömma!
19. Bebisar är... underbara, jag får tårar av bara tanken på att ha någon att leva för.
20. Idag har jag... ärenden, tränat, ätit, kaffe rep med camilla malin och elin.
21. I kväll ska jag... se klart fotbollen, kika på film innan jag somnar.
22. I morgon kommer jag... att vilja sova när klockan ringer. men senkommer jag träna, och springa på stan =)
23. Jag vill verkligen... ha pengar, nya skor nya kläder. och att tiden ska spolas tillbaks bara några dagar..varsegod!ciiao!

Av marie lindgren - 10 juni 2008 22:57

idag vart det morgon träning gick hur bra som helst, och kom ihog att ta med mig lurarna så jag kunde se sista avsnittet av skilda världar med ljud :D

sen bar det av till malin en sväng jag och elin stannade kvar där och han se nästan två beck filmer innan malin kom hem från frissan igen!

funderar nu också på att göra lite slingor i håret, och sen beställa en tid för klippning mitt hår är tragiskt ingen frisyr liknande alls!

fotboll ikväll såg ungefär halva matchen med spanien hos fredde hur bra som helst att dom vann med 4-1.

sen sverige matchen var ju inte direkt intressant förren där på slutet dom äntligen fick in 2 mål mor grekland bra jobbat! nu ska jag snart hoppa i säng blir tidig träning imorgon, sen ska jag träffa emma får se vad vi hittar på kanske fixar en hårfärg =) sov gott sötnosar!


ciiao!


Ovido - Quiz & Flashcards