Alla inlägg den 3 januari 2009

Av marie lindgren - 3 januari 2009 22:58

Hallååå..

ojoj det nya året började verkligen inte bra för min del, var kanske ute knappt en timme under nyårsnatten. Men vaknade upp med världens förkylning. Och det blev inte bättre alls, Legat i två dagar nu med hosta snuva och feber!
Det har börjat bli bättre nu och jag är uppe på benen idag lite grann.

Malin har varit här på kaffe och surr. och bjöd dessutom in sig på middag.


Kvällen har jag spenderat på soffan framför massa tvfilmer.

Inte alltid dom bästa. Men var fortsättning på en fransk serie jag började se igårkväll. Dubbelgångaren i två delar. Faktikst rätt bra, eller börjar man se och komma in i den så kan man inte sluta förren slutet.

Skulle egentligen till min far idag, men pågrund av sjukan fick det bli inställt tyvärr,såg fan fram emot det. och smörgåstårta. Nåja ska dit en sväng på måndag istället om jag känner mig piggare :)

 Nu mer soffa och kurrera sig... PUSS


ciiao!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards