Direktlänk till inlägg 21 december 2008

2008

Av marie lindgren - 21 december 2008 22:03


Sammanfattning av mitt 2008..


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, det har jag gjort.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
jag hade inga spciella..
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej inte det.
4. Dog någon som stod dig nära?
nej..
5. Vilka länder besökte du?
sverige, finland.. tragiskt va
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
kan inte komma på nått nu.. :/
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
5 september
8. Vad var din största framgång 2008?
jag har ingen anning.
9. Största misstaget?
Det finns många misstag från 2008..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej, förkylning som mest.
11. Bästa köpet?
Inget jag lagt på minnet..
12. Vad spenderade du mest pengar på?
kläder alkohol
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
ja, många saker har gjort mig både glad och ledsen.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
lady gaga - poker face. Och en massa låtar från sommaren.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag var både och måste jag säga. det har varit mycket glad miner men också alldelsen för mycket bråk och tårar!
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Sparat pengar, legat på stranden mer.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
festat bråkat, och inte tagit vara på tiden.
18. Hur tillbringade du julen?
jag var sista året hos farmor och farfar i huset.
19. Blev du kär i år?
nej.
20. Hur många one night stands?
Det är en sak jag håller för mig själv =)
21. Favoritprogram på TV?
unga mödrar dock det enda jag ser på tv.
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
både ja och nej. Jag kan inte säga att jag direkt hatar någon.
23. Bästa boken du läste i år?
har inte läst någon bra bok i år!
24. Största musikaliska upptäckten?
-
25. Något du önskade dig och fick?
ja!
26. Något du önskade dig men inte fick?
hm, nej inte vad jag kan komma på nu.

27. Årets bästa film?
?
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Fest, för mycket alkohol missförstånd och massa tårar.
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Det finns alltid saker som kan göra det bättre?
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
hmm?
31. Vad fick dig att må bra?
vännerna.
32. Vilken kändis var du mest sugen på?
kändis inget.. Okej Johan Palm ;) han är ju för sööt.
33. Vem saknade du?
finns vissa personer.
34. De bästa nya människorna du träffade?
Dom som är värda att minnas är absolut Tobbe & Sadick!!!!


ciiao!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marie lindgren - 11 januari 2009 01:37

Jag lämnar den här bloggen nu, med minnena kvar om allt som har skrivits och alla tankar och känslor. Dom stannar dock kvar här. och början på ett nytt liv skapas häääär :)  http://jagmariel.blogg.se ...

Av marie lindgren - 8 januari 2009 17:02

http://jagmariel.blogg.se    http://jagmariel.blogg.se   http://jagmariel.blogg.se   http://jagmariel.blogg.se   Har som sagt bytt tillbaks till min gammla blogg igen :)   ciiao!   ...

Av marie lindgren - 7 januari 2009 22:46

Hej bestämmt mig för att byta tillbaks till blogg.se nu=)så besök mig där istället... och bloggloving också,     ses däääääääär ... http://jagmariel.blogg.se   ciiao! ...

Av marie lindgren - 6 januari 2009 21:58

Har suttit en stund, och fifflat med blogg.se gör om min gammla, och så men jag blir inte riktgit nöjd och jag vet inte hur jag ska ha det så får fortsätta ett tag till, sen får jag se kanske byter tillbaks till den då när jag är nöjd :)   är så myc...

Av marie lindgren - 6 januari 2009 19:46

Gjort mycket nytta idag, vaknade kvart i 1 och kom på att jag hade tvättstuga klockan 12. Så drog på mig det första som låg framme och sprang ner till med tvätten. I alla hast och stress lyckades jag så klart tappa ut nästan allt sköljmedel i tvätt...

Ovido - Quiz & Flashcards